Idioterna

En relativt ny bekanskap och jag hade en dialog på Facebook. Det räcker som bakgrundsinfo tycker jag, vi hoppar rakt in i dialogen.

 

ColinZeal:

Så, för att sammanfatta dagen. en invandrare ljuger 

om en annan invandrare som visar sig ljuga.

Invandrarception.

 

Helena:

Nu blev det himla djupt här

Hänger inte med. Jag måste vara rasist

 

ColinZeal:

klart du är rasist, när såna kommer upp till ytan så 

gäller ju inte rim o reson öht.

 

Helena:

Då är jag nog nazist också. Typiskt

 

ColinZeal:

har du samma problem att högerarmen bara skjuter 

snett upp i luften i tid o otid?

 

Helena:

Ja! Det är skitjobbigt!

Och känner jag lukten av gas blir jag helt varm inuti

Du vet, sådär glad

 

ColinZeal:

åh, GAS!

 

Helena:

Ja!

 

ColinZeal:

jag bara pyser av mys när jag hör hisssssss

 

Helena:

Åååååååh gosegosegos

Hissssssssss

 

ColinZeal:

och jag ÄLSKAR långa duschar.

 

Helena:

Mm jag med

Och brunt

 

ColinZeal:

åh åh åh, BUNK BEDS!

  

Helena:

Men Gud, jag DÖÖÖR

Randigt!

 

ColinZeal: 

Hahaha!

 

Helena:

Grilla på lördagskvällarna. (1:6 dieten? /ColinZeal)

 

ColinZeal:

gräva gropar! känna den där hungern efter mat.

 

Helena:

Men lägg av, jag måste kunna sova också

 

ColinZeal:

och ha syjunta och sy fast fina stjärnor på jackorna!

 

Helena:

Kommer ligga och fnissa hela natten nu

 

ColinZeal:

hahaha! sooooorry!

så är det fint med tatueringar på handlederna.
helst siffror mellan 1 och 6 000 000

 

Helena:

Men åh, kom och testskjut min gamla Mauser med mig

 

ColinZeal:

JA WOHL!

 

 
Tycker vi låter Philociraptor avsluta inlägget:
 

 

 

 

//ColinZeal


Kommentarer
Postat av: Anders Sjöholm

HAHAHA,i fucking die!!!!

2013-12-09 @ 22:52:24
Postat av: Anders Sjöholm

HAHAHA,i fucking die!!!!

2013-12-09 @ 22:52:26
Postat av: Anders Sjöholm

HAHAHA,i fucking die!!!!

2013-12-09 @ 22:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0