Övertidsmacka

På måndagsmötet idag förklarar avdelningschefen Juni för oss om onsdagens övertid.
- Vi kör till åtta-nio någonting. Sen ska jag också ringa restaurangen och beställa mat till dom som jobbar över.
Blondinen, ~22år och som inte alltid har någon hemma, frågar,
- Blir det mackor då?
Det blir helt tyst och alla väntar på Junis replik. Efter en lång paus  står han fortfarande och stirrar på Blondinen och Blomman väljer att kliva in i handlingen genom att sucka och imitera en ringklocka,
- Ping-Pong!
Själv viker jag mig av skratt och Juni börjar förklara,
- Om jag säger mat, så menar jag mat, inte mackor.
Man kan väl kanske förutsätta att han skulle använda ordet "mackor" om det nu var det han syftade på... Jag vet inte.
För att fortsätta med idiottemat så hävdar några av er läsare att ni vill testjobba hos oss.
No you don't.
//ColinZeal
På måndagsmötet idag förklarar avdelningschefen Juni för oss om onsdagens övertid.
- Vi kör till åtta-nio någonting. Sen ska jag också ringa restaurangen och beställa mat till dom som jobbar över.
Blondinen, ~22år och som inte alltid har någon hemma, frågar:
- Blir det mackor då?
Det blir helt tyst och alla väntar på Junis replik. Efter en lång paus står han fortfarande och stirrar på Blondinen och Blomman väljer att kliva in i handlingen genom att sucka och imitera en ringklocka,
- Ping-Pong!

Själv viker jag mig av skratt och Juni börjar förklara:
- Om jag säger mat, så menar jag mat, inte mackor.
Man kan väl kanske förutsätta att han skulle använda ordet "mackor" om det nu var det han syftade på... Jag vet inte?

För att fortsätta med idiottemat så har vissa av er läsare hävdar ni vill testjobba hos oss. Bara för en dag.

No you don't.


//ColinZeal

Kommentarer
Postat av: oljo

Rädd att dom skulle göra ett bra jobb eller? =P

2011-09-13 @ 18:45:32
URL: http://www.oljo.se
Postat av: ColinZeal

Hahaha! FUCK NO! Det vore bara bra, jag är redo att bli av med mitt jobb närsomhelst. Mer om det sen när jag väl blivit av med det.

2011-09-13 @ 19:57:42
URL: http://www.colinzeal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0