Fjärrvärme

Fjärrvärme
Llleiffi klagar på att han kvällen innan fått en sticka under nageln.
- Jag sträckte handen i en vedstuv och såg inte vart handen hamnade.
- Aaaaj! ! Det gör så jävla ont, börjar bulta direkt.
- Aaaa, det får man för att man snålar.
- Fjärrvärme fot the win, säger jag och spånar vidare, jag har då aldrig fått en sticka under nageln av fjärrvärme.
Hej bloggen, idag kommer ett inlägg om fjärrvärme. Som ni väntat!

Llleiffi klagar på morgonen att han kvällen innan fått en sticka under nageln på ett av sina fingrar.
- Jag sträckte handen in i en vedstuv och såg inte vart jag körde fingret.
- Aaaaj!! Det gör så jävla ont säger jag och vrider på ryggraden. Det börjar bulta direkt! klagar jag högt.
- Jaa, det får man för att man snålar.
- Fjärrvärme for the win, säger jag och låter käften leva sitt eget liv medans jag tänker på annat.

Lite längre bort sitter Jaws och fingrar på sin Androidtelefon och skrattar. 
Vad? frågar jag. 
Vilken sjuk jävel, säger han och småskrattar vidare skakandes på huvudet..
Vadåå? Jag eller?
Ja.
Vadårå? frågar jag och han upprepar vad jag tydligen sa medans jag tänkte på annat.

- Fjärrvärme for the win, jag har då aldrig fått en sticka under nageln av fjärrvärme.

Har ingen koll på att jag sa det. Det är också ett utmärkt bevis på att det inte är någon idé att prata med mig förrän efter att morgonkaffet hunnit sätta sig...

Kommentarer
Postat av: anonym

.... ... .. .... ..

2011-11-30 @ 11:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0