Konspiration 444 444

They´re onto me.

Va? Vilka då? Fan vet jag. Men jag har nosat upp en konspiration.

Mål? Yours truly.

Bevis? 
Anteckning 1) Var och köpte Killzone 3 som släpptes till PS3 idag.
"Det blir 444kr tack." svarar hon bakom kassan. 
Arajt tänker jag och drar kortet.

Anteckning 2) En halvtimma senare står jag på systemet och ska betala för helgens inköp:
"Det blir 444kr tack." svarar hon (inte samma) bakom kassan.
...?

Sammanträffande?

Me thinks not. Något är på G. Men vad? Och vilka ligger bakom det? För att luska lite i det så kan man gå igenom vilka har jag retat upp på sistone kanske?

Några misstänkta:
* Fat Raven (på jobbet) - Han har inte resurserna för det här.
Misstankegrad: Avskriven.
Nubierna (på jobbet/via bloggen) - För o-organiserade. Kolla bara hur länge revolutionen i Egypten höll på.
Misstankegrad: Ej troligt.
* Nya Zealändare (Gårdagens inlägg) - Tycker faktiskt dom isf fokuserar på fel saker just nu.
Misstankegrad: Avskriven-isch.
* Eskimoerna (via bloggen i diverse inlägg, korta hån) - Hmmm... Har läst på internet att det här folket har mörkerseende. Ska nog akta mig för pälskragade dvärgar med runda ansikten. Speciellt efter att solen gått ner.
Misstankegrad: På sannolika skäl misstänkt folkgrupp.

Anteckning 3) Köpte Cola Zero i grannens kvartersbutik. 
"Ah, tar du kort nu?" frågar jag glatt överraskad när jag ser hans kortläsare.
"Jarå!" får jag som svar samtidigt som han skjuter på mina Colaflaskor.
"Hur länge har du gjort det?"
"Det har jag gjort sen... 2003."
"...?"



EEEH? Ni ser ju själva. Allt inom en och samma timma. Något ÄR i görningen. Men vad?

Får fan inte ihop det här. Jag får helt enkelt återkomma, eller så blir det här sista inlägget ever.
*tar på sig foliehatten*


//ColinZeal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0