Tre

Man säger att goda saker kommer i tre och eftersom jag ska till Berlin imorgon så tänkte jag dra dom tre nu:

1) Det här blir min 13:e resa till den tyska huvudstaden.
2) "I framtiden kommer du hittas i en container" som en på jobbet sa efter den 12:e resan.
3) Jag ska flyga 9/11.

...hmmmm?

Det är inte ofta man inför en helg önskar att ens krasslighet ska eskalera. Lite feber på det här så kanske jag överlever helgen?


//ColinZeal


PS Och OM jag nu skulle missa den här resan så blir min hit-ratio jävligt låg för i år. Tre missade Berlinresor av planerade fyra i år. Det är så man får skämmes tamefan.


Kommentarer
Postat av: Louise

Du har ju testamenterat bort din tv redan - åk för fan ;)

2010-09-10 @ 19:05:49
Postat av: daw

Värdelösa arrangörer! Hoppas spelschemat på lördagen funkade till din fördel. Vi hade fredagsbiljetter men drog innan dom var tvungna att stänga.

2010-09-13 @ 13:24:22
Postat av: ColinZeal

För mig funkade spelschemat optimalt eftersom alla tre jag ville se spelade back to back. Boys Noize, Soulwax och sen Hot Chip som avslutade.

Vad var det som hände egentligen? Varför la dom ner sex timmar tidigare?

2010-09-13 @ 15:31:05
URL: http://www.colinzeal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0