Toss the Salad

Toss the salad
Fick en länk av jofawe igår. Han hade scorat under sin dagliga googling efter "choxklad formad efter ett anus":
BILD
Belgisk choklad formad som ett anus. Hur jävla kul som helst! Idag gick jag runt på jobbet och visade upp bilden och frågade ifall dom var intresserade om gruppköp från England. Dalmasen "H1" (~25, kille, saabfanatiker) frågar lite bekymrad:
"Tänk om dom har avgjutit ett killrövhål?!?"
"Va?!?"
"Ja, där sitter sen skaparen o ba garvar åt en?"
"Det är en chockladbit formad som ett könlöst rövhål. Du blir ju inte klassad som bög för det?!?" frågar jag han och Marc vrider sig av skratt bredvid mig. Jag fortsätter:
"Jag menar, har du aldrig gett en riktigt god vän en rimjob?"
Skickat från min iPod
Fick en länk av Jofawe igår. Han hade lyckats under sin dagliga googling efter "choklad formad efter ett anus":

Edible Anus

Belgisk choklad formad som ett anus. Hur jävla kul som helst! Idag gick jag runt på jobbet och visade upp bilden för folk och undrade ifall dom var intresserade om att vara med på ett gruppköp från England.

Dalmasen "H1" (~25, kille, SAAB-fanatiker) frågar lite bekymrad:
"Men tänk om dom har avgjutit ett killrövhål?!?"
"Va?!?"
"Ja, sen sitter skaparen o ba garvar åt en?"
"Det är en chockladbit formad som ett könlöst rövhål. Du blir ju inte klassad som bög för det?!?" frågar jag han och Marc vrider sig av skratt bredvid mig.
Jag fortsätter:
"Du blir ju inte BÖG av det! Jag menar, har du aldrig gett en riktigt god vän en rimjob?"


//ColinZeal


PS HMMM, varför droppar jag hela två synonymer till att gnida tungan mot ett anus i samma inlägg för? 
"Rimjob" och "Toss the Salad".
....
Anyways! Nu tar jag helg! Musik (Spotify).

Kommentarer
Postat av: Ricard med bara C

Jag brukar alltid säga att "choklad är aldrig fel" men jag får nog omvärdera det lite. So wrong. Oh so wrong.

2010-09-18 @ 10:39:33
URL: http://casselhag.wordpress.com
Postat av: Anders Sjöholm

NOM NOM

2012-05-12 @ 21:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0