Sällskapsdam

Jag har blivit kallad för mycket under mina dar. "Ö!", "Idiot", "Du där!", "Bög!", "Mupp!" osv.

Men aldrig har jag hört det jag hörde idag.

Stod och pratade med Dainy (efter Robotnik, Tobby och Brandmannen) när Tony kom fram till mig och flinade:
"Niko, företagets lilla Geisha. Åker runt och är lite sällskaplig."

Kunde bara garva åt det för att:
1) Det stämmer ju.
2) Det är ju inte varje dag man blir kalla för något man känner stämmer.

En bra dag på jobbet precis som igår.


//ColinZeal

Kommentarer
Postat av: Acke

Vi andra känner ibland också att vi horar för våra företag, men just den känslan kan väl aldrig slagit dig?

2010-09-05 @ 01:13:23
URL: http://www.kvasitankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0