Dagens, Nej, ÅRETS låt!

Släpps på måndag den 27:e september. En remix från mina nya favoriter Pleasurekraft (Charles Gudagåfva bl a. Sommarens låt som dom slog igenom med) på en av mina absoluta favvolåtar; "La La Land". Jag önskar denna helg rusar förbi. Fort!

"zzino vs filterheadz remix från 2001 på
la la land är ju kungen.. men pleasurekraft 
klår dom 9 år senare. det är fan patrik 
sjöberg 242cm nivå på det."

Eller som jag kommenterade låten på Pleasurekrafts Soundcloud (=MySpace anno 2010):

"What do you get when you cross a classic edm-tune of pills with amusement park and Ed Wood horror movies?

This."

Pleasurekraft själva (!!!) svarar:

"YOU TOTALLY understand what we were trying to do! Perfect!"


Green Velvet - La La Land (Pleasurekraft 'Sideshow' Remix) by pleasurekraft


Förstår ni? HELGEN SKA RUSA FÖRBI!


Trevlig Helg, ColinZeal


PS Dagens, Nej, ÅRETS Facebook-grupp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0