Tim Curry

Lisa:
Just tittat på "Det"...inte alls så läskig som jag
minns. Vilken besvikelse...
ColinZeal:
Ach! "IT" försökte bjuda 18-åriga söta nykterist mig
på öl 1993 på Sthlm stadion innan en konsert med U2.
Kände igen han men kunde inte placera snubben förrän
månader senare. D'oh! Gratis öl är gratis öl, även om
ringmuskeln blöder!
Lisa:
Ibland är jag väldigt glad för att jag inte bor i ditt
huvud ;)
Från Facebook:
 
Lisa:
Just tittat på "Det"...inte alls så läskig som jag
minns. Vilken besvikelse...

IT

ColinZeal
:
Ach! "IT" försökte bjuda 18-åriga söta nykterist mig
på öl 1993 på Sthlm Stadion innan en konsert med U2.
Kände igen han men kunde inte placera snubben förrän
månader senare. D'oh! Gratis öl är gratis öl, även om
ringmuskeln blöder!

Lisa
:
Ibland är jag väldigt glad för att jag inte bor i ditt
huvud ;)


Hela anekdoten slutade med att jag hoppade över räcket från sittplats ut i publikhavet när jag såg tusentals pers hoppa i takt till Zoo Station.
Bästa konserten ever. Förutom att jag kanske kastade bort min bästa chans ever att träffa mina största idoler ända tills dess, U2. Detta i form av Tim Currys skandinaviska sällskapspojke. 

cp3

Just sayin´
 

//ColinZeal

PS Edit såhär 20 månader efter inlägget. Följande klipp med Mr Curry torde ju vara bevis nog på att min ringmuskel lär ha tappat hållfastheten ifall jag hängt kvar med han:
(Spola till 0:53)



AMIRITE?

Kommentarer
Postat av: therese

förstår att du inte tog emot öl av honom niko, han ser ju lika skrämmande ut i verkligheten som på film =)

2010-10-17 @ 19:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0