Snake Plissken

"Vet du vad det här är för något?" frågar Hålet och drar upp sin t-tröja på jobbet.
Han blottar sin taniga överkropp och jag ser en ful AIK-logga tatuerad över hjärtat.
Till höger om den, ett blåmärke stor som en tennisboll.
"Näe?" frågar jag helt nollställd.  (Avd. Fan ska jag veta det?)

"Det var DU!" brusar han upp. "Du tog tag om mig och bet så jävla hårt två gånger!"
"VA? Varför?"
"Fan vet jag?!?!" slår han ut armarna och fortsätter med: "...jag höll på kasta dig ut ur fönstret! En gång till, då ryker du!"

Detta hände i lördags på Baba den Sluskige Ungrarens 30-årsfest.

Trots att ha blivit påmind om den där grejen så kommer jag fortfarande inte ihåg ett skvatt som jag kan skriva om.

Ungerska starkdrycker. Akta er för dom barn, Fy FAN!

Inlägg slut.


//ColinZeal


PS Baba frågade idag:
"Hur fan lyckades du få ett grepp på han? Han är ju bara skinn o ben?!"
"Nä ingen aning, måste vart som en orm."

Snake

Kommentarer
Postat av: Silja

Rättning:

"en ful AIK-logga tatuerade över hjärtat."

tatuerat ska det va.

Varsågod :)

2010-05-28 @ 16:25:10
Postat av: Silja

Jag menar tatuerad så klart...

2010-05-28 @ 16:29:45
Postat av: ColinZeal

Hahaha!! Thanks. ;)

Det där gott folk, det var min rättstavningsbitch.



Två saker:

1) Första kommentaren kom inte fram för den innehåller bokstavskombinationen "AIK" så det enda som syntes var andra inlägget från henne.

2) Andra inlägget skrev hon för att hon stavade fel på första.

My god.

Rättstavningsbitch.



Finns det någon bland mina läsare som KAN svenska öht som kan ta över efter henne för att hon är FIRED??!?

;)

2010-05-28 @ 16:37:05
URL: http://www.colinzeal.se
Postat av: ColinZeal

Hahaha!! Thanks. ;)

Det där gott folk, det var min rättstavningsbitch.



Två saker:

1) Första kommentaren kom inte fram för den innehåller bokstavskombinationen "AIK" (inlägget måste då godkännas av mig) så det enda som syntes var andra inlägget från henne.

2) Andra inlägget skrev hon för att hon stavade fel på första.

My god.

Rättstavningsbitch.



Finns det någon bland mina läsare som KAN svenska öht som kan ta över efter henne för att hon är FIRED??!?

;)

2010-05-28 @ 16:43:21
URL: http://www.colinzeal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0