Analsex

Pratade med exet Krajks och en av mina närmaste väninnor parallellt på MSN när följande diskussioner tog plats:

Soony says (01:32):
om jag tror att jag har ens minsta mens kvar på söndag
så vill jag inte ha vanligt sex. hatar det. utan då vill jag
BARA ha analsex-
men hur lägger man fram den grejen liksom...
idéer?

ColinZeal says (01:32):
testa det här:
"jag vill ha analsex för jag har mens"

Soony says (01:33):
HAHAHHAHAHA
ok

Krajks says (01:34):
Du borde ha en sån där hjärtespalt i en tidning.

ColinZeal says (01:35):
thanks for believing in me love <3

Soony says (01:35):
ja men dåså, då skiter jag i hela mens-grejen
är inte det en konstig bortförklaring nästan?

ColinZeal says (01:35):
fuck it!
alla killar har varit med om det. styr om koordinaterna
några grader bara

Krajks says (01:36):
Hahaha!

Soony
says (01:35):
så ALLA killar har haft analsex?

ColinZeal says (01:36):
inte många som bangar. just sayin´...

Soony
says (01:36):
nej om han bangar kan han gå hem
för det är analsex jag främst kommer vilja ha längre
fram hursomhelst

Krajks
says (01:40):
 ...och strax därefter får du ett mail till din spalt.

"Hej Niko!

Jag dejtar en tjej och allt är bra, förutom att hon tvingar
mig att ha analsex med henne. Jag är egentligen inte så
förtjust i det, men jag vågar inte längre vägra eftersom
hon tvingar mig att gå hem då. Jag bor trettio mil bort
och bussarna har slutat gå när hon insisterar på att jag
ska välja lucka B. I början sov jag på busstationen men
nu blir det snart kallare nätter så det är inte hållbart
längre. Vad ska jag ta mig till?

Hälsningar
Livrädd Oxe"

P.s Snälla svara inte "Äh, banka in den bara!" eftersom
det är vad hon ryter till mig när jag tvekar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0