Welt Klasse!

Laddade upp följade bild på Facebook:

World Class kort

och skrev kommentaren:
"haben eine jahre karten zu Welt Klasse kaufen. Jaaa."


Min braiga tyska informerade om att jobbet kraftigt subventionerat ett årskort på World Class för oss arbetare. Eller det gjorde det inte men så gick det till iaf.

Första kommentaren till bilden?

Mimmi:
hahahahahhahhahaa


Men Cunt?

Så där sitter jag och cyklar nu varje dag efter jobbet och satsar på Beach 201x. Det är ju kul på sitt sätt. Tills det gått 20 minuter. Då domnar nämligen kuken bort. Någon stund efter det börjar det sticka i den.

Såååå in i helvete.

På något sätt lyckas jag strypa blodflödet till MEGA och sedan följer PAIN! Spelar ingen roll hur jag justerar sätet.

Inte så jäkla kul.

Något som däremot ÄR kul? Eller snarare, trevligt.
Det är dom tajta träningsnarkomaner till honor som man kan se där. Som igår, två st jäkligt söta petite brudar som låter sin blick spana över lokalen. Kanske för att ragga, kanske för att söka uppmärksamhet eller kanske John Connor?
För att sen vända sig och om fortsätta springa vidare på löpbanan.

Nästan omedelbart dras min uppmärksamhet till deras sjuka rumpor... Mycket mycket fint!
Sen domnar BRUTAL bort igen. Och utan att man tänker på det så börjar man omedvetet känna efter så MASSIVE hänger kvar varannan minut samtidigt som man sneglar på en fin bakdel.

Så där sitter jag och tittar på en rumpa samtidigt som jag tar på min WARRIOR.

Hur FAN ser det ut? Bra eller?

Kommentarer
Postat av: TalkBack

Man måste resa sig upp och trampa ibland, annars blir det så där. Inte skönt...

2010-01-19 @ 22:32:53
URL: http://originaltalkback.wordpress.com
Postat av: Julle

ROTFLMAO åt dig min förkortningsälskande vän ;)

2010-11-25 @ 19:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0