Remakes på Tarantinorullar

Pratade med ett ex från wayback. Hon är bördig från Piteå men flyttade efter gymnasiet ner till Sthlm, och bor nu i Rom.
(Det här inlägget kan innehålla spoilers för "Inglorious Basterds" ifall man är känslig. LÄS INTE!)


Krajks
says (17:31):
Ah! Din luspudel!
(Jag försöker reinkorporera Kalle Anka-svordomar i
det svenska språket.)

ColinZeal says (17:33):
wth.. what woman?

Krajks says (17:33):
;)
Jamen, idag när alla slänger sig med "motherfucker",
"cunt" (sorry) och "bitch" så vore det väl uppfriskande
med "kanalje" och "sillmjölke"?
Tänk dig själv att du hamnar i bråk med någon på
krogen (inte för att DU skulle göra det, du sköter dig ju
;)) och han svär en lång ramsa med könsord åt dig,
tänk dig då att du svarar med "Nä nu du, din kanalje!
Nu har du satt din sista potatis!" :D

ColinZeal says (17:35):
Hahahha!!

Krajks says (17:36):
"Håll i hatten för nu ska du åka på kompanismörj!"

ColinZeal says (17:36):
då kommer jag bli kallad för Åsa-Nisse resten av mitt
liv. hellre att jag får stryk pga en Cunt för mycket o get it
over with. ingen som kommer komma ihåg mig sen.  

Krajks says (17:36):
HAhahahahaahah!
Åsa-Nisse? Snarare Anderssonskans Kalle.
"Sen ska vi palla äpplen hos major'n!"

ColinZeal says (17:37):
ja, bättre eller sämre? kanske mer precist vafan. men
seriöst, jag förstår att du tog dig söderut med tanke på
vilka referensramar du har.  

Krajks says (17:37):
Hahahahaha! 
Jag tycker bara att det vore ett intressant
samtidskulturellt experiment.
Men oh well.
:)

ColinZeal says (17:38):
som sagt, jag har löst formeln och jag vill inte vara den
som får skit i flera år pga 50-talshån

Krajks says (17:38):
Hahahahahaha!
Jag är säker på att Tarantinos nästa film kommer att ha
"Sillmjölke" i titeln.

ColinZeal says (17:39):
sam jackson och john travolta diskuterar den perfekta
sillmjölken under en bilfärd?

Krajks says (17:39):
Till exempel, ja.
Eller Uma Thurman som, iklädd en gul sparkdräkt, ska
hämnas på en luspudel med ett svärd.

ColinZeal says (17:41):
brad pitt karvar ett hakkors i pannan på Hans Landa o
säger:
"efter det här blir det kompanismörj!"

Krajks says (17:42):
Hahahaha! EXAKT!
"Inglorious kaneljer"

ColinZeal says (17:43):
i´d see ALL those remakes

Krajks says (17:44):
Ja, definitivt.
"Reservoir dogs: the Anderssonskans Kalle edition"

ColinZeal says (17:45):
"Four Rooms: Tim Roth as Åsa-Nisse"

Krajks says (17:49):
Hahahahaha!
Jag skulle LÄTT vilja se Tim Roth som Åsa-Nisse!

ColinZeal says (17:50):
han ÄR ju det i den filmen.. jävla pilsnerrulle

Krajks says (17:50):
Hahahaha!
Då måste vi bara hitta en lämplig rollbesättning till
Eulalia och Klabbarparn (fråga INTE hur jag vet det
här...)

ColinZeal says (17:51):
jag har aldrig hört talas om dom där.
this discussion is officially OVER.
nörd  

Krajks says (17:51):
HAHAHAHA!

ColinZeal says (17:52):
sluta skriv, jag tänker ändå inte läsa

Krajks says (17:53):
Men vad hände i senaste avsnittet av Gossip-


Sa ju att jag inte skulle läsa.

Kommentarer
Postat av: Patric

Eller.. så tänker du dig bara Laszlo i roll x i film x .. tadaaa!



2010-01-28 @ 09:37:24
URL: http://blog.bejbi.se
Postat av: ColinZeal

Japp, Laszlo med sin breda småländska dialekt som får t o m Åsa-Nisse att blekna... Ja, you got a point.

=)

2010-01-28 @ 17:04:46
URL: http://www.colinzeal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0