Jay-BJ

Tittade på det bästa som statens television har att erbjuda (via deras fantastiska tjänst SVTPlay) "Hitlåtens Historia". Avsnittet avhandlade låten "Hard Knock Life".

ColinZeal
says (22:12):
hur jävla vit får man vara? jag visste inte vem som gjort låten hard knock life
:S

Tedeschi says (22:13):
Du är inte bara vit, utan även finne

ColinZeal says (22:13):
dvs vitare än vit

Tedeschi says (22:17):
På gränsen till transparent

ColinZeal says (22:17):
just about.


Men jag behövde inte grina över att ha legat under en sten senaste tio åren.
Det visade sig att låtens originalkompositör var också osäker:

Jay-BJ


/ColinZeal


PS Dagen efter kände jag att jag var tvungen att fråga runt på jobbet. Lllleifi (~50år), Mr Big och E-Type (båda ~40år) visste vilken låt jag frågade efter. Sen slutade jag fråga. Tydligen har jag missat något stort.
Börjar känna mig lite KKK måste jag erkänna.
What the Fuck?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0