Två Smurfar

"Har du sett Brothers?" frågar Tedeschi mig under ett telefonsamtal.
"Ummm nä, film eller tv-serie?"
"Film. Han från Brokeback och Natalie Portman."
"Åh! Natalie Portman! Har du sett trailern på Black Swan?" frågar jag istället och försöker dölja min entusiasm. Dåligt.
"Nä?"
"Natalie Portman kysser Mila Kunis i en lesbisk scen."

Mila.Kunis.unt.Natalie.Portman

(Enda bilden i världen där Natalie Portman inte ser perfekt ut)

Detta smuttar vännen på och går igång gradvis. Eller för att vara ärlig, i en logaritmisk kurva.

"Ujujujuj! Två smurfar!" slänger han ur sig.
"Va?"
"Ja, den ena är kortare än den andra!"
"Jahha?
"Fan, Ukraina möter Israel! Låter hur bra som helst!"

Med tanke på hans reaktion så lät det som att han ska ladda ner filmen, hyra den, köpa DVDn, köpa Blurayn,fråga filmbolaget efter en VHS-kopia samtidigt som han ber om en 35mm version av den. Alternativt köpa filmkopian med hjälp av SMS-lån.

Men jag kan ha fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0