NaziBank

Rumänen (Zigenare? Inget han erkänner iaf) Laszlo kontaktade mig på MSN:

Laszlo says (14:11):
kan du nåt om utlandsbetalningar? ska mottaga lite
pengar från lite kokain som jag sålt...de ber om ett
jävla bank branch?
vafittan är det

ColinZeal says (14:12):
men ok, bank branch? umm.
har du kontaktat din bank?
kokainpengar är annars bäst att ta cash

Laszlo says (14:12):
min bank suger fitta

ColinZeal says (14:12):
vad har du för skit då?

Laszlo says (14:13):
jag har fittswedbank
måste knappa personnummer och koder och deras
jävla mostrar i 3  timmar innan jag kommer ens
halvväg i deras förbannade jävla fittsystem

ColinZeal says (14:13):
hahahhah!
jävla offer

Laszlo says (14:13):
kommunister o nazister hela jävla bunten

ColinZeal says (14:14):
lasse syr som satan, snart kommer en karavan
med husvagnar från kontinenten och slår upp läger
utanför swedbank i växjö och pumpar gogol bordello
för fullt!
så syr e lasse! sinnpajen av!

Laszlo says (14:15):
hahaha


Btw, Facebookgruppen ColinZeal.se, gå med i den!


//ColinZeal.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0