Internationellt vatten


En av mina läsare (en bekant från MB-kryssningarna, Svartsmurfen) jobbar på en av finlandsbåtarna. Hon går då o då in i ett maratonpass på tio dagar och gnäller sen på Facebook över hur tråkigt hon har det.

Hotade med en spontankryssning en helg för att ge henne en efterlängtad tröstkram och då reagerade hon:

Svartsmurfen:
Do IT! ^^
Gör de gärna nån gång ... ta med lite folk och kom och lek lite med mig! ^^

Svartsmurfen:
OJ vad de där kan tolkas fel.... *fniss*

ColinZeal:
Well, har aldrig behövt ta ett straff för något som hänt över internationellt vatten...
;)

Svartsmurfen:
haha...


När jag berättade det här för Tedeschi över telefon så var hans enda kommentar:
"Hehehe ssssåååå dirty, så-jjjjääävvvlaaa diirrrtttty!"
Vad han syftade på? Något ni kanske får läsa i bokform i framtiden.


oljo:
Kommer man ens ut på internationellt vatten på den rutten? =P

ColinZeal:
Enough!

Svartsmurfen:
ja... ca 2 timmar...

oljo:
Ah, bäst att någon håller koll på Niko då. ;P

Svartsmurfen:
ja jag menar det. är det NÅN som hinner göra mycket dumt på 2 timmar så ska de väl vara Niko ... i all positiv mening.. ^^



Eeeeh, jag förstår VERKLIGEN inte vad dom pratar om ?!?!

Kommentarer
Postat av: Helen

Haha, är det NÅN som hinner göra mycket dumt men kul så är de du! ^^



De flesta idioter här hinner förstöra halva båten, men va fan ... det är inte roligt.. =P

2009-09-23 @ 19:03:59
URL: http://svartsmurfen.blogspot.com
Postat av: ColinZeal

Well, vänta tills du får läsa om senaste Hamburg & Berlin då. Sit tight darling för då blir det åka av! =)

2009-09-23 @ 19:26:13
URL: http://www.colinzeal.se
Postat av: oljo

Det bästa är ju dessutom att du inte behöver anstränga dig för att få till det roligt dumma. =P



Men det är la därför vi älskar dig, eller nått. =D

2009-09-24 @ 09:48:10
URL: http://www.oljo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0