David Beckham

Helt jävla otroligt.

David Beckham har ju varit en av världens bästa frisparksskyttar i fotbollen senaste 10 åren. Han kan placera en boll i princip vart han vill, i hur pressat läge som helst. Kommer ihåg hur England behövde en poäng mot Grekland i sista kvalmatchen inför VM2002 för att få delta i turneringen. I 93:e och sista minuten av matchen får Becks ett sista läge att sätta 2-2.

Jag får fortfarande en fotbollsboner när jag ser det.



Snubben börjar springa o jubla innan bollen hunnt rassla nätmasken.

BONER!

Hans nuvarande lagkamrat Alan Gordon i LA Galaxy måste ha fått hjärnsläpp när han tvivlade på Becks färdigheter. Idioten uppmanade honom att sätta bollen i ett specifikt fönster långt borta på pressläktaren. Ett fönster ovanför bokstaven "I" i ordet TRAFFIC.

Resultatet ser  ni här:



Pfff, jag skulle också kunna göra det där men jag vill inte.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hört att han har stor penis... det duger för mej!

2009-09-07 @ 14:39:51
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Anonym

kolla in denna bloggen --> http://ceciliesjostrand.blogg.se

riktigt bra & jordnära!

2009-09-07 @ 14:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0