Tips

Det dök upp en låt för några år sen med sanningar om livet.
Typ så. Det var det enda jag kom ihåg av det.

Frågade några visa på min MSN om titeln och Soony svarade fundersamt:

"hmm, den hade ett konstigt namn...
typ ulsgur randman läste upp"

Visade sig att det hjälpte föga. Rätta svaret kom från Texas (...jag vet, vad ÄR det för folk jag känner?!?!):

"Baz Luhrman - Everybodys free??"

Och det var den.



Kan ju säga att Baz missade en sak som jag precis kom på ikväll:
"Dry shaving your face is not ok. Dry shaving your balls on the other hand IS ok. Even easier than "regular" (water&shaving creme) shaving."

Hur han nu skulle implementera det i låten?!?!
I dunno, he´s the musical genius, not me!
Boys? Remember that.

Roligast var ändå Soonys realisation över hur fel hon hade:
Hahaha ulsgur randman!! = baz lurhman!!!
SJUKT NÄRA O ROLIGT! Som viskleken!

ColinZeal:
som att prata baklänges

Soony:
HAHA verkligen. fan va roligt.
men det är sån perfekt hjärnfelskorrigering av namnet


Kommentarer
Postat av: gunde

OoooHHH!! den här lyssnade jag på på camp sist! O så insåg jag hur bra jag tyckte den var när den kom (jag var ju rena (och lena) barnrumpan då).

Iaf, summan av kardemumman med denna storyn - inget speciellt. Var bara tvungen o skriva nåt mer än "assåååååå hahahah".

2009-10-17 @ 22:25:24
Postat av: ColinZeal

Hahhaha!!!

Skulle inte du plugga denna kväll??!!

:P

2009-10-17 @ 22:30:41
URL: http://www.colinzeal.se
Postat av: Mim

Tipsa Rikard Wolf till nästa gång han framför sin svenska version.

2009-11-27 @ 18:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0