Starsailor - Four to the Floor (Thin White Duke Remix)

Den här är bra.

T o m mycket bra. Såpass jäkla bra att jag sökte igenom goigel efter den. Hittar inte den så jag drar snabbt vidare till Beatport.com för att köpa den i bästa kvalitén, 320kbps. Sen ett år tillbaka tar dom för mycket betalt för en låt så jag vill bojkotta dom.
Men det är svårt.
Gång på gång åker jag dit med handen i kakburken.

"Region restricion".
Nähe? Går inte att köpa från Sverige. Hurrah!
...fast Junodownload då?
Perffa!
Men, det var ju inte rätt version, jag vill ha den som är 8:11 lång, inte någon hemsk "Radio Edit".
15kr rakt ner i sjön.

Sen då? Den fanns inte på andra sajter enligt http://www.choicetrax.com/ så vad göra?
Spotify har ju en "köp-knapp" annars? Hittar låten där och trycker på "Köp".

Visar sig att låten kostar 38kr.

38 kronor?!??! Trettioåtta svenska dineros?

Det ÄR dåliga tider men VAFAAAAAAN!?!??

F U 7digital.com!

Räknar iskallt med att låten till det priset botar både cancer och a-ids.
Skärpt som man är så märkte jag att man kunde köpa ett trepack med två kortare versioner för 29kr.



Sååååå värt 29kr.

Men ok, den som är villig att betala för någon av dom två andra låtarna så finnes dom olyssnade hos mig. Hojta till bara ifall ni är intresserade för 10kr/st för imorgon hamnar dom på blocket.

01 Four To The Floor (Radio Edit)
02 Four To The Floor (Thin White Duke Mix)
03 Four To The Floor (Thin White Duke Mix - Short Version)

Intresserad?


Kommentarer
Postat av: Laszlo

Kolla in TWD's remix av Juliet - Ride the pain, om du redan inte känner till den. Bästa han gjort enligt mig. Spelade den på Monday Bar Kryssningen på sundeck när jag blev av med MBaroskulden för 3000 år sen vill jag minnas, kanske du kommer ihåg :)

2009-10-19 @ 20:18:42
URL: http://exposure.laszlo.se
Postat av: ColinZeal

Har inte, hittar inte, skicka vid tillfälle.

2009-10-19 @ 20:32:18
URL: http://www.colinzeal.se
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=dtjk6kzUZk0



Skärpning Niko!

2009-10-21 @ 18:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0