Ringsignaler

Jag och Robotnik connectar på ett jävligt bra sätt. Vi har i princip exakt samma filmsmak och vi har väldigt lika åsikter om nästan allt. Det är väldigt få saker som vi icke är överens om.
Om ens något.

Vi sitter ensamma i fikarummet när jag öppnar käften:
"Vår avdelning måste ha den högsta procentantalet i Sverige som har ringsignaler som är jäääävligt Taikon."
"JA!" går han igång direkt. "WHITE TRASH!"
"White Trash!"svarade jag och kunde bara hålla med.

Folk har Jagshemash, Bomfunk MC´s - Freestyler och reggaelåtar som ringsignaler...

Då ringer det på Robotniks mobil. Jag hör "old phone" och han börjar gräva efter sin mobil.
"Det är lugnt, det är jag." förklarade jag. "Skulle bara kolla dig."
"Haha. Åh! Ett ess-emm-ess!" säger han tydligt och ögar sin skärm. "Vad fult, har inte märkt att jag fått något. Jävla skittelefon." säger han o börjar läsa den.

Då börjar det ringa igen.

"Men sluta ring mig!" gapar han åt mig.
"Ok."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0