I know a lot of weirdos

Exempel 1:

Tedeschi says (19:45):




Härlig röst

*smiley som suggestivt höjer på ena ögonbrynet*

ColinZeal says (19:46):

dude you weird. du får aldrig följa med på berghain igen :-P


Och VARFÖR i hela helvetet tittar han på den där videon? Sure, här har man lärt sig att inte vara fördomsfull men nu jävlar, nu åker den lärdomen ut ur fönstret!
I samma veva får jag följande exempel:


Exempel 2:

Soony says (19:45):

tänkte fråga dig en grej

ColinZeal says (19:45):

aaa?

spännande

Soony says (19:45):

bland dina mottagna filer fr mig, har du ngn mangatjej som ligger uppstyckad i en väska typ?

ColinZeal says (19:46):

Hahaha!!! WHAT?


Hade inte den.

Soony says (19:55):

äh crapskit. ville verkligen hitta den bilden. jaja.

ColinZeal says (19:57):

men vadå? VAD ska du med den till?

Soony says (19:58):

vet inte, fick för mig att jag måste se den

ColinZeal says (19:58):

styckmord på engelska?

Soony says (19:58):

arson!

ColinZeal says (19:59):

nä, mordbrand

Soony says (19:59):

;) haha nej men jag vet inte

Frågar istället runt på MSN och Texas kommer med förslaget:

TeXas© says (19:58):

cuttingmurder

Soony says (19:59):

HAHAHA?!?!! Låter ju helt cp. Typ toalett = toy-light!


Kommentarer
Postat av: Louise

"I know a lot of weirdos"

Nähä, skojar du att du göra....

2009-05-04 @ 20:39:52
Postat av: ColinZeal

"Nähä, skojar du att du göra...."



Ska du ut o servera Lady o Lufsen på spaghetti med köttbullar nu eller?

;)

2009-05-04 @ 20:43:41
URL: http://www.colinzeal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0