F*** the Bible! ...eeeller?

Alltså, att vara sjukskriven som jag är just nu, kan vara sjukt boring. Jag är borta från jobbet andra veckan nu för tennisarmbåge och är åter-blablalbaaa, not the point.


Jag är uttråkad. That´s the point. Förra veckans höjdpunkt för mig i tristessen var när jag skickade:


PEW PEW PEW!
*LASER ATTACK!*

till folk via MSN och SMS.

Skitkul.

Dom flesta garvade och undrade om jag hade tråkigt. Några få, Boten-Olle, hajade otroligt nog ingenting. Två andra, Tedeschi och Gabbi reagerade med "undanmanöver" och "spegel".
Väldigt kreativt. Hat off to them.



Denna vecka, eller främst imorse läste jag om den saknade länken i evolutionsteorin mellan primater och människan. Det där med "IDA" som blev en världsnyhet igår? Läste om det främst på Digg.com och i kommentarerna till artikeln såg jag att någon länkade Christwire.org. Det i sin tur är en kristen nyhetssajt som rapporterade om denna nyhet från "ateistiska hedningar till forskare".

Öhh va? Vaaadååå? Detta ska undersökas vidare tänkte jag.

Upptäckte en guldgruva.
Deras kommentarer var om möjligt roligare än "PEW PEW PEW!" veckan innan med exempel såsom:


(om just evolutionsteorin)

"Animals can't turn into other animals! Otherwise you could win a goldfish and by the time you get home it might turn into a whale! Or you could buy a dog and have turn into a Giraffe! Monkeys don't turn into people! LMAO! The monkeys in the zoo will never turn into people coz God made monkeys monkeys and people people! Evolution is a stupid idea! God did it! And everyone knows the world is not 47 million years old that's just stupid, it's 6000 years old coz we have the evidence in the bible."


WHAT?


Kan knappt bärga mig tills jag kan visa sajten för Robotnik på jobbet. Han kommer bli rosenrasande och hamna i en aggressiv monolog samtidigt som han karatehacker luften framför sig till varje stavelse.

Han hatar kristna giraffer mer än jag.


Småroad av kommentarerna läste jag vidare på sajten och hittade detta:


"Communist Chinese Build World's First Sex Park"


Och följande bild i artikeln:

Chinese


Huh x2?


Artikeln handlar tydligen om en kinesisk nöjespark som heter "Love Land" som ska öppna upp portarna oktober 2009. Detta enligt en nyhet som som Fox News som Christwire länkar till.

Ett nöjesfält med sexuell inriktning alltså. För båda könen. Check.

"Janicefun" är den första att kommentera nyheten på Christwire:
Big surpise in a Godless and communist county in love with money and where men have no hair on their chests and grow their hair long like girls that they would have a park where people bring children like this. I find the idea completely wrong and just another example of the gay agenda. This is surely a homosexual group behind this and like every thing they get involved with, it won't end well. Keep it in your pants and keep your children away from the internet or the ethnics.


"Adam Nelson", som tydligen ska plugga till läkare (!!!) är inte sen att haka på:

When will these people every learn? God sends them tsunamis and the bird flu, and this is what they do in return. I wish our government would build 100,000 Bible filled rockets and launch them all at once over China. That way at least some of these heathens could access the gospel truth.


Det här måste vara ett skämt?!? 100 000 raketer fyllda med biblar? 
Låter som en idé som bara en kristen Homer Simpson skulle komma på. Efter en blöt kväll på Moe´s Tavern.


Detta ledde till den sista artikeln jag läste. Efter det var jag tvungen att lägga ner surfningen på sidan pga all magont som skratten framkallade.


Hela artikeln börjar med en "MORAL ALERT" med stora bokstäver och sen texten:

"I was enjoying some relaxing Bible readings on the popular website, YouTube, when I saw a video on the side in the related videos box. Boy can I tell you this video was NOT related at all!"


Först av allt, vem FAN tittar på bible readings på youtube? Måste vara ett skämt right?!?!

Och för det andra, she´s fucking RIGHT! Klippet borde inte ha dykt upp under hennes Youtubesession:




HJÄLP!!!! 
 

Det är alltid en varning på att någonting inte står helt rätt till när man börjar med datumformatet:
"Captains Starlog" (Datumformat i "Star Trek")

Klippet är helt sjukt. Inget religiöst... bara jävligt udda.

Om du inte orkar se hela så låt mig ge dig en kort sammanfattning: 
0:50 i klippet säger killen: "...återanvänder min egen sperma"
WHAT?
1:09: "I just... Into the cup and-" *obekväm dricka upp glaset rörelse med handen*

"för att inte förlora några ofödda bebisar och att bibehålla antalet spermier".


Sen är det bara att fortsätta skratta åt videon för han kör i samma spår.
Killen har inte många rätt. Årets "Chris "LEAVE BRITNEY ALONE!!" Crocker"


Hm, dom kristna kanske inte har helt jävla fel trots allt... ...eller?


Kommentarer
Postat av: Patric

Å då sa jag .. ingenting..

2009-05-20 @ 14:18:07
URL: http://blog.bejbi.se
Postat av: Rikard

Haha, såg ecv-filmen på Shawn Elliots twitter häromveckan! Så jävla störd, har du sett dom andra filmerna han har där han förklarar sin kärlek till en "barbara" (det är egentligen en uppblåsbar madrass med en mangabrud på)?



Btw, haru tråkigt så kolla in Plants vs Zombies förfan!

2009-05-20 @ 16:49:22
Postat av: Rikard

http://www.youtube.com/watch?v=-L6dwYQHzBk här haru länken btw

2009-05-20 @ 16:51:30
Postat av: ColinZeal

Patric:

Hahaha!! Talande svar :D



Rikard:

Vem är Shawn Elliot? Vad är Plants vs Zombies?

Vågar inte titta på länken, träningsverk i magtrakten.

Jag såg något med hur AXE visst är för heteromän (också) och inte alls exklusivt för homomän.

Wth.

2009-05-20 @ 16:59:42
URL: http://www.colinzeal.se
Postat av: Rikard

Tidigare anställd på 1up (games for windows), jobbar väl med nya bioshock nu. http://twitter.com/ShawnElliott , trodde när man kollat på bloggen att den här feeden var din bibel. Har du tråkigt så rekommenderas den riktigt jäkla varmt :)



Plants vs. Zombies kanske inte är det bästa om du är hemma för tennisarm. Tower Defense från människorna bakom Peggle http://revision3.com/coop/e3training



Iaf, den här ecv-killen (chris chan kallas han) är tydligen mer jävla vrickad än jag först anade http://encyclopediadramatica.com/Chris-chan . riktigt jävla underhållande läsning! :D

2009-05-20 @ 17:10:00
Postat av: Joakim

kort inlägg ;P

2009-05-20 @ 17:14:26
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/
Postat av: ColinZeal

Shawn Elliot, måste alla spelutvecklare se ut som Gabe Newelll eller? FFS.

Spanar in det där avsnittet när den dyker upp på itunes :P



Chris Chan - Weeeeiiiiiiirrrrrrddooooooo!!!!

2009-05-20 @ 17:24:06
URL: http://www.colinzeal.se
Postat av: Rikard

Haha, men vafan! Det är ju inte hans egna foto :D Tror fotot kommer från 2 år sen då team fortress 2 kom ut, killen satt och låtsades vara ett mongo vid namn "ralphie" i voice-chaten.. http://www.youtube.com/watch?v=PYUbUvzlvFw



Chris-chan påminner mig om ett heroes of the web Shawn Elliot hade på gfw's podcast där dom snackar om ett forum där medlemmar snackar om deras sexfetisher om spelkaraktärer (typ super mario eller som i chris-chans fall, sonic) och speciellt en tråd där dom kan gifta sig med dessa karaktärer.



http://www.youtube.com/watch?v=rW5cq17eO2s

2009-05-20 @ 17:39:16
Postat av: Louise

Du...KLAGA FAN INTE PÅ 2 YNKLIGA VECKOR! Jag är inne på vecka.....gud vet vad och har inte många dagar kvar till att ha varit sjukskriven ETT ÅÅÅÅR.

Så, allting är relativ och jag lider med dig och din tennisarmbåge, men klaga fan inte redan efter två veckor hemma.



Snygg design by the way!

2009-05-20 @ 19:54:22
Postat av: ColinZeal

Louise:

Ja, men jag har en treeeedje vecka på G!!!

Ooooooooojjj gnägg

;)



Rikard:

Du är nu officiellt "en av mina läsare". M a o, en sådan som kommer med mer weird info än jag någonsin kan komma med. ;)

2009-05-20 @ 21:55:56
URL: http://www.colinzeal.se
Postat av: ColinZeal

Louise:

Ja, men jag har en treeeedje vecka på G!!!

Ooooooooojjj.... *gnägg*

;)



Rikard:

Du är nu officiellt "en av mina läsare". M a o, en sådan som kommer med mer weird info än jag någonsin kan komma med. ;)

2009-05-20 @ 23:06:49
URL: http://www.colinzeal.se
Postat av: Anonym

Det här var det roligaste på länge hahahaahahahahahaha

2009-05-21 @ 15:12:23
Postat av: MISSEXTRA

Vad ska du göra nu i långhelgen då?:)

2009-05-22 @ 23:40:15
URL: http://carrosfashion.blogg.se/
Postat av: P

hahaha du hittar dom sjukaste viderorna! kanske du ska tipsa killen om att det blir bättre om en tjej sväljer? eller nej, det tycker han säkert inte- då återanvänds dom ju inte....

2009-05-24 @ 15:03:33
URL: http://ihpm.blogg.se/
Postat av: P

varför fick jag ange en kod nu men itne sist? vad är detta för jäkla system? ta väck det där med koderna din inbillningskändis, det flödar inte över att miljoner kommentarer ändå;)

2009-05-24 @ 15:04:39
URL: http://ihpm.blogg.se/
Postat av: P

hej igen, du- fixa så att man kan lägga till dig på bloggkoll, sjukt mycket smidigare för oss som läser

2009-05-24 @ 15:05:32
URL: http://ihpm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0