NHL 3on3

Laszlo says (17:13):

har du nhl 3 o 3?

ColinZeal says (17:13):

japp, har den.

Laszlo says (17:13):

lirade för första gången igår,,,,spade skiten ur min kollega, och han har smygtränat hela veckan

Laszlo says (17:13):

vågar du anta utmaningen eller?

ColinZeal says (17:13):

det fula är att på PS3 kan man inte lira mot sina polare via nätet.

Laszlo says (17:13):

inte?!"?

Laszlo says (17:13):

va i helvelteltetlkejfgavökjnbadfbölds

ColinZeal says (17:14):

jag vet, riktigt jävla sopigt av EA

ColinZeal says (17:14):

kom hit så krossar jag dig din jävla räka

Laszlo says (17:14):

HAHAAHAHAHAHAHAHADHAHAHAHAHAHAHA
HAHDAHDAHDAHAHDAHAHAHAHAHAHDAHDAHDAHAHAH

Laszlo says (17:14):

jo just det

ColinZeal says (17:14):

fast du vågar såklart inte det antar jag.

Laszlo says (17:14):

du har inte en chans amigo

ColinZeal says (17:15):

inga mexikaner här. jag kommer krossa dig. född i samma stad som gud själv, Sir Koivu ffs!


Bra att namedroppa hans megaidol sådär strategiskt. Saku Koivu är en finsk hockeygud som är lagkapten i Laszlos favvolag  NHL. Montreal Canadiens.

Laszlo says (17:18):

allvar?!

ColinZeal says (17:18):

Turku for focks sake. that´s why I rule so much
Laszlo says (17:18):

haha
nu ska vi inte bli för kaxiga
fan, jag tror att jag kan börja gilla dig ändå... *msnhjärta*

ColinZeal says (17:18):

ja, one way love då isf.

Laszlo says (17:18):

tsss..jag vet att du älskar mig

ColinZeal says (17:19):

jag älskar din håriga bringa. den är spännande. man vet aldrig vad man hittar där. lite som luckorna i bingolotto. fast lite mer dirty.



Den håriga bringan:

Laszlo


Bilden tagen andra morgonen på Monday Bar Black & White Cruise 2008


Laszlo
says (17:20):

hahahaah

Laszlo says (17:20):

nehe, nu är allt inlämnat så nu skiter jag i detta....dra åt helvete med dig, hörs sen hej

ColinZeal says (17:20):

jalla jalla hejdå


Kommentarer
Postat av: Anna Lilith

haha vilken bild :D

2009-03-23 @ 20:28:17
URL: http://www.wargaflicka.se
Postat av: Laszlo

Vilken fantastisk bonnabränna jag fick den resan. Varför har Calvin Klein inte rivit Freddies kontrakt och ringt mig ännu? De läser väl din blogg?

2009-03-23 @ 23:20:32
URL: http://exposure.laszlo.se
Postat av: ColinZeal

Bonnbrännan är fin. Numera kalibrerar jag TVn OCH projektorn med dina röda toner. Blir finfina bilder.



Och CK är blockade. Dom tjatar om att skapa en "heroin chic" grej med den där taniga jäveln.



För du går på heroin va?

2009-03-23 @ 23:24:55
URL: http://www.colinzeal.se
Postat av: Dainy

Finska hockeyguden är väl iallafall Kurri....

2009-03-25 @ 21:56:23
Postat av: ColinZeal

Mmmkay då, Kurri fick Gretzky att verka bra genom att göra mål på hans passningar... ;)



Men ok, Koivu, "nu spelande Gud" då?

:P

2009-03-25 @ 21:59:06
URL: http://www.colinzeal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0