ColinZeal vs Laszlo

Jag och den ungerska macho-DJn Laszlo, som är en av dom tre jag delar hytt med på den kommande Monday Bar-kryssningen, brukar låtsasbråka över dom digitala medierna som omgärdar oss i denna värld.


Idag har vi gått några rundor. Allt började på Facebook när han postade en youtubevideo med kommentaren:

"mikket pra krejjer fiffan jevla"

 

Videon han postade var en helt ok låt som heter "The Kills - Cheap and Cheerful"

 

Svarade med:



Dude bra där! "The Kills - Cheap and Cheerful (SebastiAn Remix)" - lite mer drag :P

 

Då svarar han på MSN:
Laszlo:

wääääääääh

den mixen är vack...blä

orokinalet är mikket bettre

ColinZeal:

DET ÄR DRAG!!!

du kommer headbanga till den vid 2100 på torsdag (på kryssningen/ColinZeal).

kanske genom att jag bankar din skalle i väggen upprepade gånger.

Laszlo:

HAHAHAHA!!

 

 

1-0 till mig.

(Jury, jag)

 

 

Laszlo says (17:11):

Beatport, först hittar jag typ 5309853 cpbra låtar på rad, sen måste jag bläddra igenom 58347084390893253 för att hitta en som är halvdecent bland allt jävla skräp

hur fan sorterar de eegentligen

ColinZeal says (17:17):

vet inte vad du menar

Laszlo says (17:18):

det är för att du gillar att slicka på lyktstolpar

ColinZeal says (17:22):

you whore

 

 

Måste erkänna att det är kvitterat, 1-1

 

 

Laszlo says (17:28):

hörrö...jag har en iphone

ColinZeal says (17:29):

hörrö, då har du säkert också en DeLorean med en flux capacitor som du på något sätt kan mata med 1.21 GigaWatts så du kan åka tillbaka till 2007 då det var coolt att ha en.

....eller?

 

 

2-1 tveklöst eller hur?

 

 

Laszlo says (17:30):

ååååååååå stackare, är du avis??

ColinZeal says (17:31):

Hahaha. nä, den lever inte upp till den låga standard som jag kräver av en telefon..  mms saknas. klippa och klistra. när dom implementertas så köper jag en

*lovar*

Laszlo says (17:31):

vad fan ska du med den skiten till?

ColinZeal says (17:31):

skicka bilder med t ex

Laszlo says (17:31):

mms går att skicka med 3:eparts program och copy & paste säkerligen ocks

 

 

"säkerligen". Tillåt mig fnysa åt det:

Pfyff.

 

3-1

 

 

Laszlo says (17:31):

finns väl för fan epost till det

ColinZeal says (17:31):

ska jag eposta bilder till folk?

Laszlo says (17:31):

japp

Laszlo says (17:32):

eller så gör du som jag, köper en batmajlampa och projicerar bilden på månen

 

 

Hm, kreativt.

3-2.

 

 

ColinZeal says (17:32):

Maila med mobilen? folk har inte ställt in sina mobiler för epost i stockholm.. men i en världsmetropol som växjö så verkar dom ha gjort det?

 

 

4-2.

 

 

Laszlo says (17:33):

nej men folk kanske har epost där hemma när de kommer hem eller finns inte interwebben i stockholm ännu?

 

 

Dåligt dåligt. 4-2 står sig.

 

 

Laszlo says (17:33):

du menar så att de inte ens kan se skiten på sina ickeiphoneskitskärmar?

trams

ColinZeal says (17:34):

emalj funkar sällan bra på annat än smartphones. och folk kutar inte runt med såna. förutom du. du har säkert skjorta på jobbet också. en sån där hipp en.

 

 

5-2.

 

 

Laszlo says (17:34):

haha, hur fan visste du?

ColinZeal says (17:34):

i fucking know your kind.

Laszlo says (17:35):

haha

Laszlo says (17:35):

sug min peeeeeeenis

 

 

5-3

"Suck my penis-jokes" är som en joker i skjortärmen.

Alltid bra att ha.

 

 

Laszlo says (17:35):

...fast inte idag...idag har jag tiiikött

casual tuesday idag...

ColinZeal says (17:35):

jag kör casual work weeks

Laszlo says (17:35):

du ska få en casual ungersk salami uppkörd i din casualrumpa

vad sägs om det?

ColinZeal says (17:36):

*känner efter med blyertspenna*

SHOULD FIT!

Laszlo says (17:37):

haha

 

Dubbelpoäng tycker jag, eller vad tycker juryn?
Jag håller med.

 

7-3

 

 

ColinZeal says (17:37):

that´s a dejt then. torsdag-fredag på båten, vad sägs?

En krona kan du betala på terminalen så är platsen din

Laszlo says (17:38):

yaaaay

ColinZeal says (17:38):

den kronan som saknas... (Den horan satte in 879kr på mitt konto när biljetten kostar 880kr. Sa jag hora? Well, hora. There, I said it.)

Laszlo says (17:38):

ska vara riktigt jävla nasty och ge dig hela skulden i 50-öringar

ColinZeal says (17:38):

Hahaha!!!

 

 

Han försöker iaf, 7-4 för att jag är snäll.

 

 

Klar seger ännu en gång. The Battle continues...

 

 

//ColinZeal


Kommentarer
Postat av: Patric

Tveklöst ett tröstpoäng till Lasse för att han trots allt faktiskt är jävligt hårig!

2009-03-11 @ 07:55:11
URL: http://blog.bejbi.se
Postat av: ColinZeal

Ja, gäller att komma ihåg att packa ner hårborttagningsborsten (eller vad fan det heter. En sån som alla hund o kattägare äger) till kryssningen.



Och ja, 7-5.

2009-03-11 @ 09:06:00
URL: http://www.colinzeal.se
Postat av: Laszlo

Jag vill överklaga domsluten.

2009-03-11 @ 17:08:12
URL: http://exposure.laszlo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0