Laszlo *hjärta* Dan Brown

ColinZeal says (17:17):

fick ett kvitto från itunes store.

tydligen har jag snubblat på tangentbordet och framförallt köp-knappen.

Dan Brown - Angels and Demons

280kr


ColinZeal says (17:18):

på fyllan dammit


Laszlo says (17:18):

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA


ColinZeal says (17:18):

käft


Laszlo says (17:18):

soooooooooooopa!!!!!!!


ColinZeal says (17:18):

tack för kondoleanserna


Laszlo says (17:19):

jag hade hellre kört upp pengarna i arslet


ColinZeal says (17:19):

det kan jag tänka mig. men för att fylla dig så behöver man en tjockare turkrullbunt.


Laszlo says (17:20):

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

"RÅKADE"
baH1

säg som det är...du såg filmen på bio och älskade skiten

tar bort dig från msn nu,,,du är inte värdig som min vän längre

hejdå


ColinZeal says (17:20):

tycker fan inte om att prata med dig längre. drar på min runda

...och gråter lite över din elakhet


Laszlo says (17:20):

vart fan kan man inhandla en picknickkorg?


ColinZeal says (17:22):

testa itunes

*bitter*


Laszlo says (17:22):

ahaha

sopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0