JEWS!

Magda says (00:11):

jag har t o m svårt för problembarn i plugget som får särbehandling o åker på resor

ok det kanske va en händelse nån ggn på 90-talet


ColinZeal says (00:12):

ja, sverige daltar alldeles för jävla mycket. har börjat störa mig på mesigheten så in i helvete

det är inte bara det, det är mesigt på alla nivåer. allt ska vara så lagom o snällt


Magda says (00:12):

vad gör de i das berlin då?


ColinZeal says (00:12):

one word

concentration camps

ok, två ord då.


Magda says (00:13):

du e sjuuuuk!

ja jag vet att du tar det som komplimang


ColinZeal says (00:13):

I germany så lär dom inte vara lika mesiga som i sverige pga två anledningar:


1) det GÅR inte att blir mesigare

2) it´s germany. look at their history. alla som missköter sig blir tvål eller lampskärmar


och ja, jag tar det som en komplimang om någon jag känner mig kallar mig för sjuk. för jag vet att dom garvar


Magda says (00:16):

ajaj, man måste vara bra om man skall klara av att dra skämt om förintelsen (till en polack med judisk påbrå dessutom)


Kommentarer
Postat av: juden??!

i knew it! du sökte upp mig o krajks bara för att få in lite nytt blod i bloggen

2009-06-27 @ 23:10:30
Postat av: ColinZeal

That´s right! Det händer verkligen ingenting i mitt liv så jag tar kontakt med mina ex igen!

You got me.

Vad vann du för något?

:P

;)

2009-06-28 @ 00:31:42
URL: http://www.colinzeal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0