Inter-ManU (SMS-dialog)

Försöker koncentrera mig på den blivande oavgjorda matchen mellan Inter och Manchester United i Champions Leagues åttondel när jag bombarderas med SMS. Gunde sitter uttråkad på tåget på väg mot mål:okänd och morphar bilder på sig själv i sin mobil.

Dessa skickar hon sen vidare till mig efter varje "lyckat ingrepp".

Gunde:
Jag har askul på tåget!
*bild*

ColinZeal:
Haha!

Gunde:
Seriöst asså! Visste inte att det fanns såhär roliga program på mobilen! :D
*bild*

ColinZeal:
Sluta stör! ;-)

Gunde:
Bu! :-( måste veta vad du gör nu ju?

ColinZeal:
Har två (lesbiska?) basketspelerskor hemma hos mig. 186 och 162cm långa. Vi tittar på inter-manchester (champions league-fotboll)
Normalt Nikoliv. :-P

Gunde:
Omg!!! That´s why i´m your friend! Over and Out! ;-)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Oj värsta Gunde Svan snack! ;)

2009-02-26 @ 10:43:47
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0