HIV

En polare berättar för mig hur han åkte bil till STHLM för att HIV-testa sig.

"Det värsta var.. När jag var på väg dit så lyssnade jag på Lugna Favoriter."
"Mmm-hm?"
"Och vad tror du dom spelade?"
"Freddie Mercury... något med Queen?"
"Nä, det här var fan värre."
"Hur FAN kan det vara värre? Killen dog i AIDS?!?!"
"Värre." nickar han.
"Vad?"
"Streets of Philadelphia."
"Hahahahaha!!!"

Och testet då?

"Ja och svaret var?" frågar jag.
"Negativt."
"....alltså... negativt som i positivt eller positivt som i negativt?"
Måste ju som vara helt säkert innan man ler.

"Jag har inte HIV."
"Skönt."

Så log jag.


//ColinZeal


PS Robotnik på jobbet tipsade om en gammal hardcorelåt med ett band som hette "Extra Hot Sauce".
Låten hette:
"You gave me AIDS you stupid bitch"
Ingen risk att "Lugna Favoriter" skulle spelat den antar jag.

PPS
En på jobbet chansade på en Queen-låt (om inte länken funkar, klicka här)
Den där var fan i klass med "Streets of Philadelphia".

Kommentarer
Postat av: Acke

Jag har aldrig förstått varför negativt är positivt och tvärtom, det är som om "de" vill lura oss att gratulera polaren till en säker död... SJUKT!

2009-02-19 @ 20:26:39
URL: http://ackeibutiken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0