Aron Flam - MADDAFAKKA!

Hur fan tänkte jag då?
Dagens gästspel, Aron Flam.

Vem?
Om något år vet alla vem det är. Aron Flam. Detta enligt SnyggMagnus iaf. Han tvingade mig att titta på avsnitt 4 av svenska Stand-upprogrammet "RAW" ikväll.
"Tvingade" då jag tycker Stand-up är humorns motsvarighet till McDonalds. Ironiskt nog tål jag inte den humorgenren. McDonalds har jag tyvärr inget emot näringsmässigt.

Killen har tydligen vunnit det mesta som går att vinna som ståuppkomiker på rekordtid men är han värd det?

Se det här:
http://kanal5.se/web/guest/raw/webbtv/-/k5videoplayer/playlist-name/Raw%20104/none/
(Spana in ca 7:30-7:38)

Youtube.
(Typ mellan 1:25-1:35)

Eller hela avsnittet på Piratebay. (Heja dom förresten)
(Spana in ca 7:26-7:38)


Efter att ni sett det där kan ni läsa mitt inlägg från 2008-05-18:
"Att Frizla" (...24 år i en källare i Amstetten, Österrike. Heja.)"


Aron Flam är så 9 månader efter, Duh.


//ColinZeal


PS Imorgon: Berlin med SnyggMagnus. I 12 timmar. Vi vaknar, drar till Berlin i 12 timmar, festar järnet, åker hem. Sover. Om vi nu överlever.
"Döden nollställer sömnbrist" som en lastbilschaffis sa.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Ja jisses. Fritzlandet är ju såååå 2008. Nästan så main-sream-edgy att jag inte skrattr åt det längre. Nästan.



Berlin. Tänker jag inte ens kommentera.

2009-03-01 @ 14:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0