Oinbjudna gäster

Jag gillar ju som inte oinbjudna gäster....

Polaren Julle slängde ihop ett set med elektronisk musik som skulle sändas ut över internet. Efteråt postade han följande på Facebook:

Julle:

hoppas ni gillade mitt set på Trance Colours Ep.016 Mixed by Sigus1 (1"hour Guestmix Julle)

Dagen efter lyssnade jag på det då jag missade live och upptäckte att setet innehöll bara en massa trance. Det har jag liksom utvecklats bortåt från senaste åren så jag kommenterade:

ColinZeal:

Dude, det är ju "bara trance" i den här mixen?!?! Det är fan som att smyga in ett torrt finger upp i röven på mig mitt under en avsugning?!?!
*GRRRR*

Julle:
haha.. jag fingrar inte dig i röven även om du vill d

Megabass:

Jag vill att Julle fingrar dig i röven!!

WTF liksom? Vem bjöd in Megabass i dialogen? Fuck Facebook!


Kommentarer
Postat av: oljo

Vänta till kryssen, då kommer Julle med tummen. ;)

2009-12-08 @ 09:43:15
URL: http://www.oljo.se
Postat av: Agnes

Ibland finner jag inga ord. Och då är det lika bra att vara tyst ;D

2009-12-09 @ 00:14:12
URL: http://anangelsdiary.blogg.se/livet
Postat av: Julle

hahahaha.. ni vill inte veta vart mina fingrar varit ;)

2010-11-25 @ 19:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0