Knivlisa!

Sveriges roligaste onlinebrud Knivlisa länkar till mig (Tack!) idag. Känner att jag måste (trots sjukdom) skriva ett inlägg för att klargöra vissa saker för nya läsare. Speciellt när jag får en kommentar från Mari som undrar ifall förra inlägget var roligt. 

?!?

I.. think it´s not. Hon undrar också om det är värt att gå igenom arkiven eller inte.

Mmm-hmm?

Jag hjälper till lite på traven.

Korta inlägg:
The Comeback Kid, Front/Back the Greek Way, The Faith of a Chihuahua, Åldersskillnad (Om Rikard Wolff+pojkvän), HIV (om polaren som skulle HIV-testa sig), Me not speak you language (om hur yours truly inte alltid förstår andra (främst kvinno) språk) Minimal Humor, Samhällsnorm (om Facebookvägrare med svag karaktär), Ett jävla hån!, Kokain, Ostbågar och..., BitterRobotnik (om när hans tjej ville ha smycken från Cartier som present), The Beatles Never Did Drugs (om när en stenhög snubbe ringde på hos mig o jag släppte in han)

Lite längre inlägg:
Welcome back, NOT! (om hur man roar sig med en tjuv), Att Fritzla, (...24 år i en källare i Amstetten, Österrike. Heja.) (om the obvious, läs om rubriken), Italien - Sverige (Genoa 2007) (om min resa till underbara Italien), Dagens pruttis, Parkbänken, Fucking Jävla Sommarjobbare

T ex.

Men dom riktiga guldkornen som får folk att tappa hakan vågar jag inte länka till här. Annars får ni "fel" bild av mig. Det är dom inläggen som får folk att följa mina skrifter sen sju år tillbaka.
Och i kommentarerna proklamera saker som:
"Du lever ett väldigt underligt liv!"

Kommentarer
Postat av: oljo

WTF!? Länka till dom också! Vi läsare kräver! Annars strejkar vi! =P

2009-12-18 @ 09:09:30
URL: http://www.oljo.se
Postat av: Mari

Oj vad fint att du länkat till en massa inlägg! Tror du missuppfattade mig lite tidigare, jag menade såklart inte att det förra inlägget var roligt. Bilder på söta tjejer har man ju liksom sett förut, men jag skummade lite i de andra inläggen från de senaste veckorna, och där fanns ju några ljusglimtar. Ska genast sätta igång och läsa dina tipsinlägg. Förövrigt så är jag med oljo på att strejka, jag är nämligen en hejjare det.

2009-12-18 @ 14:04:29
Postat av: Louise

Haha. Jaa, vissa av oss är trogna anhängare till Nikos underliga värld..... Hur många fler än jag har varit med sen vi alla satt på Lunarstorm?

2009-12-25 @ 12:28:51
Postat av: Robbbins

robbbins.blogg.se

2010-01-08 @ 01:33:42
URL: http://robbbins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0