FacebooksTurken

Uppdaterade min status på Facebook efter en för lång middagsnap:

ColinZeal:

Vem var det som fucking sov för länge? Vad ska jag göra
med min fucking jävla isiga öl som legat i frysen under tiden?

Kate:
Vi var bara här för att kyla ner några öl...

ColinZeal:
Den som frös ner min öl ska ffffåå stryyyyyk!

Kate:
Ta det lugnt!

ColinZeal:
Vad ska jag göra med mig fucking-Ooooh nu börjar den smälta!
LILLÖRDAG!



Lillördag?
Well, imorgon är det ju Monday Bar Lucia Cruise 2009, den femtonde på raken för mig. Hoppas jag har lika kul som vanligt.
Eller som i klippet nedan:

Vem var det som fucking sov för länge? Vad ska jag göra med min fucking jävla isiga öl som legat i frysen under tiden?



Eller för er som inte orkar se förbi första 15 sekunderna. 
Här (Man ass!)
här (Dansken Nille attackerar mig)
här (DJn går på toa. ?!?!?!)
här (En riktigt DJ tar över)
och
här (Laszlo fular sig, som vanligt)

Det här klippet startade en dialog på Facebook:

Dansken Nille:
da da daaaa....*drar med benet i grusen* Ser inget,
hör inget...da daaa daaa...

Dansken Nille:
Vi borde fan beslagta den där kameran från finnen..
Han var ju precis överallt...gick ju inte att få han så
pass berusad så han skulle glömma filma heller....

Jofawe:
du kan inte göra en finne fullare .. det går liksom inte.

Dansken Nille:
Jag provade...och ja...du ser ju utfallet...

Jofawe:
Tappert försök dock!

Kommentarer
Postat av: Pleasuredome

Frågor som dyker upp efter att kollat på klippet:



- vem är bruden i skinnbyxorna?

- varför hade de utrymt båten?

- Kevin James (från bl a "Hitch") tvillingbrorsa vågade dock vara kvar och dansa.



Hoppas på fler filmklassiker från luciafirandet.

2009-12-10 @ 00:54:29
Postat av: ColinZeal

1) Laszlos brud.

2) Johnny Boy spelade tydligen samtidigt. Alla dyrkar honom för han mixar ihop fyra låtar samtidigt. + att han är en av arrangörerna till kryssningarna.

3) Kevin James, Hitch? Han är väl ändå mest känd från megahiten "Paul Blart: Mall Cop" - förövrigt en USEL film.

Eller?

:P



Jag hoppas också på filmklassiker. Men lite tur så hinner Laszlo med och då ska jag filma honom så fort han är i proximity... =)

2009-12-10 @ 01:04:04
URL: http://www.colinzeal.se
Postat av: Patric

Får vi återigen höra Lasse säga ptssssssssssssch blir jag lycklig som en fet brud i en godisbutik!

2009-12-10 @ 01:40:38
URL: http://blog.bejbi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0