1900-tals Baba

Baba den Sluskige Ungraren är en jävla mes.

Med förrförra bruden klagade han på att han aldrig fick se sina favoritfilmer, som i det här fallet var Lord of the Rings-filmerna. Istället gick han alltid med på att (MES!) se smöriga romantiska komedier där Matthew McConagheyheyhey! på omslaget lutar sig mot motspelerskan/någonting.

Nu har det varit slut mellan dom rätt länge och jag frågar ifall han sett LotR-filmerna på senaste tiden?
"Njäeh, men jag har äntligen packat upp filmerna!" svarar han entusiastiskt.
"Asså? Vart tog du ner dom?" frågar jag.
"Nej nej" rättar han till: "...ur flyttlådorna menar jag."

WTF??!?!

"Packa upp" på 2000-talet betyder att man packar upp filer ur rar-filer!
INTE att man packar upp något ur flyttlådor.

Välkommen till framtiden jävla östblocksoffer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0