Lars Winnerbäck Rules!

Körde igång iTunes på min MacBook och gick in i onlinebutiken.

Såg följande länk som nummer ett på "TOP SONGS"
"Lars Winnerbäck - Jag får liksom ingen or...."

Så såg det ut.

iTunes kapade som av den precis när det hela blev intressant.
"Har snubben blivit spännande?" tänkte jag och klickade på länken.

"Lars Winnerbäck - Jag får liksom ingen ordning"

!!!!! BOOOOOOOOOOOOOOORING! WTF liksom?

Ok, jag kan ju inte räkna med att självaste Lars Winnerbäck ska tillhandahålla mig med orgasmreferenser i min vardag... Jag menar, hur skulle det se ut?
Får väl hålla mig till mitt porr.


//ColinZeal


PS För att sammanfatta det här inlägget:
Lars Winnerbäck fortsätter tråka världen.
Och ja, rubriken var ironisk.


Kommentarer
Postat av: Agnes

ALltså vad hade du förväntat dig? Lars Winnerbäck liksom. Onkel Kånkel okej, men Lars Winnerbäck.

Han som är Sveriges mest steroetypiska människa och aldrig går mot strömmen. Typ.



Men kul hade det varit om det hade varit så! ;P

2009-08-25 @ 22:02:04
URL: http://anangelsdiary.blogg.se/livet
Postat av: gunde knarkare

haha, Lars Winnerbäck som lägger ett skämt eller som sjunger om något tabulagt (?) finns ju inte.

2009-08-25 @ 22:07:20
Postat av: ColinZeal

Man kan ju hoppas att han flippar som Tom Cruise?!

Jag menar, han blir ihop med Skärgårds-Ebba o hoppar på Luuks soffa av upphetsning och ger ifrån sig crazygarv!??!



hoppas?

2009-08-25 @ 22:08:43
URL: http://www.colinzeal.se
Postat av: gunde knarkare

Då krävs det nog LSD.

2009-08-25 @ 22:16:12
Postat av: gunde knarkare

.. minst

2009-08-25 @ 22:17:31
Postat av: Louise

Vi kan skapa en egen anati-fan-club för Lars Winnerbäck, han är världens mest vardagliga tråkmåns.

2009-08-26 @ 15:07:50
Postat av: Mim

Du kan trösta dig med att han säkert inte får nån orgasm heller. Eller åtminstone inte hans partner. Han torde vara sjukt tråkigt att ligga med.

2009-11-27 @ 19:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0