IRL Pac-Man

Fransoser har rätt tråkig humor.

Detta ser man på pinsamma dolda kameran-klipp som man kan råka ut för en dålig dag, ni vet vilka jag menar. En fransman vid namn Remy (what a suprise) "slog igenom" förra året när han klädde ut sig till Super Mario, satte sig i en gokart, körde ut i den franska trafiken och kastade bananer på folk.

Det var rätt jäkla kul. 

Det var såklart pastisch på Nintendospelet "Mario Kart", fast IRL. 
Nu gör han Pac-Man och damn, det här är nördhumor när det är som roligast.



Dagens "AJ!!!" åt köttslaget med golfklubban.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Hahahahaha! Helt jävla underbart! Jag skrattade så jag nästan kissade på mig!

Antingen så var det helt underbart kul, eller jag jävligt trött, men tokskrattade gjorde jag iaf! =)

2009-04-20 @ 01:34:01
URL: http://anangelsdiary.blogg.se/livet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0