Happy Choise Castle!

Jofawe uppdaterar sin status på Facebook :
"undrar vad han ska hitta på ikväll då.. vad som helst utom Prydz på Berns som förslag tack!"

ColinZeal:
Häng med till uppsala med mig. Studentfestande. Sängplats finnes också :P

Jofawe:
Ptja.. åka iväg med dig en kväll då alla småflickor är ute på stan och dricker sig lätta.. hmm... tål att tänkas på :)

ColinZeal:
Universitetsbrudar. Och jag är inbjuden av Gunde. För det lät lite som på dig att jag skulle åka runt i en Van där det står "Candy" på sidan.. Which I wouldn´t (I don´t have a drivers license) ;)

Jofawe:
Jag har körkort! :)

ColinZeal:
Så! Då är det bara att hyra en Chevy Van och spraya lite på sidan. Förhud och självförtroende får agera kondom för kvällen! ;)

Candy Van

Kommentarer
Postat av: Patric

jag är fortfarande lite suuugen!

2009-04-30 @ 15:27:00
URL: http://blog.bejbi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0