Årets Film 2009 - "Bruno"

Sacha Baron Cohen är ett komiskt geni. Om man sett Borat (2006) så har man förstått detta om man har fungerande hjärnceller. Nu dammar han av en annan av sina relativt populära karaktärer, den österrikiska modereportern "Bruno". Jag vet att jag kommer skratta ihjäl mig när jag ser denna.



"We´re looking for a lockschmith."

Och scenen med jägarna..
"we´re juzt like the sex and the city girlzz.. whichz one are you donnie?"
"I aint one of them, i´m donnie"
"...thät´zz zuch a samantha thing to zay.."
Whohahahahahaha!!!!

I DIE already.

Kommentarer
Postat av: Ricard med bara C

Jag ska se den enbart för Gustaf Hammarsten som skymtar vid 0205 och 0215. :)

2009-06-29 @ 18:28:59
URL: http://elgee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0