1Guy1Cup

Hur fan tänkte jag då?
Gästspel, "Alex" (Snubben i 1Guy1Cup)

Ni kanske kommer ihåg inlägget "Piss och Basket" där jag nämnde ett jääääkligt äckligt klipp?
Inte?
Well, låt mig påminna er:
"http://www.efukt.com/2339_1_Guy_1_Cup.html

Det är utan tvekan det äckligaste jag sett. Ever. Hittills får man ju förutsätta. Det är snubbe som sitter på huk och sakta sätter sig på en upponervänd glasflaska och tar in den analt. Hela flaskan. Tills man bara ser skruvkorken kika ut ur brunhålet. Sen sätter han sig på svanken och belastar flaskan lite fel."

Och nu finns det en uppföljare till den:
http://www.efukt.com/2452_1_Guy_1_Screwdriver.html
Ni som inte kan/vågar/vill klicka på länken, så kan jag sammanfatta den med att samma snubbe som ovan. I denna oscarsvinnare drar han ut en hel skruvmejsel ur urinröret. Felvänd dessutom. Med en massa blod som forsar ut ur titthålet.
*BRRRRRR*

Hur vet jag att det är samma kille? Well, han bekräftar allt i följande intervju:
http://www.bestgore.com/sexual-disaster/interview-alex-1guy1cup-new-pics/

Här följer några highlights:

Alex aka 1Guy1Cup: I did upload the video (1Guy1Cup) myself. I have been meaning to make my videos publically available for a while. 1Guy1Cup was filmed on August 21, 2007, but I haven't published it until December 1, 2008. As you can see, more than 15 months passed between filming of 1Guy1Cup and actual upload on the internet. Most of this delay was caused by me being very busy as of late and also not knowing how to upload videos on the internet. However, I knew right after the incident that I will share this video for sure as I had believed a video like that would be very interesting for people.

Mark for Best Gore: As for the 1guy1cup accident itself - how long did it take you to remove all shards of broken glass out of your anus?
Alex aka 1Guy1Cup: It wasn't until the following day that I had most of the broken glass out of my ass. Still, one or two very small broken glass pieces are still in there. I can still feel them with my fingers but I can't get them out anymore. Btw after publically available part of 1Guy1Cup video ended, I still had at least one half of the broken glass inside my ass. I went to the bathroom to pick it all up and that's where I got the biggest piece - it had a capital letter L shape.

Mark for Best Gore: Did you go to see a doctor about it?
Alex aka 1Guy1Cup: No. I did not want anyone to question me about it.

Well duh.
Mer info och intressanta frågor i intervjun.

In other news, Mr Cabriolet frågade idag på jobbet ifall det hände något kul i Berlin i fredags.
"Såklart."
"Jahha?" frågar han flinandes och tar några steg närmre.

Men det känns som att det får räcka med inlägg om Berlin och Deutschland...
Den här kan ni få om helgens resa: 




Tobi och Kowe (Moonbootica) längst till vänster spelandes fantastiska "Tiga - Shoes (NOOB Remix)" på Watergate. Mofo från "Ohh.. Fucking Flo!" till höger om startknappen mitt på bilden.

Mer blir det inte av anledningen som jag förklarade för Mr T:
"Jag kommer inte berätta om detaljer pga följande anledningar. En av dessa, eller några, kanske alla?"
"M-hmm?" tittar han på mig frågandes.
"Ja, av Moraliska-, sociala-, etiska- eller juridiska skäl. "

Och det var det om det. Nästa resa till Berlin blir inte förrän... på lördag, om fyra dagar.


//ColinZeal

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag klickade inte på länken ens förra gången du skrev om detta. Jag har en enkel princip av moraliska-, sociala-, etiska- och juridiska skäl som säger mig att jag ALDRIG bör klicka på något som du har sett på YouTube..... Never ever för jag vet hur härdad du är av allt som övriga människor på denna jord skulle kalla "ÄCKLIGT" och att din humor.......absolut inte är som min...

;)



Nog om det. Jag tänkte kommentera en annan sak; hur tänkte du när du träffade horan Flo var det; "fan att jag inte är rikare!" eller "varför står jag ens här" helt enkelt; ångrar du att du inte umgicks lite med henne?

2009-04-22 @ 11:42:24
Postat av: ColinZeal

Bra fråga! Mycket bra fråga där i slutet!

2009-04-23 @ 20:18:56
URL: http://www.colinzeal.se
Postat av: Rikard

Jag vore förmodligen dum i huvudet om jag antog att du INTE sett BME Pain Olympics? http://kuttle.com/visafil.php?id=919

2009-04-24 @ 13:37:45
URL: http://www.gynnerstedt.com
Postat av: ColinZeal

That´s right Rikard ;)



BME är bara... för mycket.

2009-04-24 @ 15:01:40
URL: http://www.colinzeal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0