Torktumlaren

You have successfully received D:\ICQ\01-christian_smith_and_john_selway-total_departure_(original_mix)-scratch.mp3 from Laszlo.
You have successfully received D:\ICQ\02-christian_smith_and_john_selway-total_departure_(cirez_d_remix)-scratch.mp3 from Laszlo.

Några minuter senare:

ColinZeal:
ja, den där cirez d lär ju aldrig bli något om du frågar mig. väck mig när han gör en hit nån gång ;)
ColinZeal:
dom där var ju extraordinärt monotona. trodde datan hade hakat upp sig :P
Laszlo:
VA?!?!?!?!?'R20FÄNVQH CÖRT8Y GQ3ÄPOF'WFIAOSHÄC'9
yu¨thaasfasfdsadsadasökjdsahfaöliufypauhnböfävle4tq3wa
ColinZeal:
pratar inte rumänska
Laszlo:
lyssna in originalmixen....den är sååååå jävla mäktig
kallar den för torktumlaren
ColinZeal
alltså, jag pratar med killen som älskar en låt som han kallar för torktumlaren.
Laszlo:
hahaha
ColinZeal:
min chef hade rätt. vad är det för jävla skit jag lyssnar på?

Kommentarer
Postat av: Laszlo

TVÅ I RAD?! VAD ÄR ODDSEN? ojoj. Köper en trisslott så fort jag vaknar ikväll...

2008-06-28 @ 03:59:53
URL: http://blog.laszlo.se
Postat av: Mimmi

Uppdatera bloggjäveln nurå! Annars är det ju ingen idé att jag bevakar...

2008-07-02 @ 00:04:19
URL: http://mimmilinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0