iPhone 3(G)--->sorters bögar

Ringer upp Acke som jobbar på Telia:

"Du? Du får lägga undan en iPhone 3G till mig så jag får en ifall det är brist på dom ok?"
"Du är den första jag säljer den till" försäkrar han mig.

Jag litar fan inte på säljare, inte ens Acke. Misstänker att jag kommer storma ut ur Telia och gorma "FAN VAD JAG BLEV LURAD!" precis som Mikkel String en gång i tiden. Varje gång han och chefen gjorde aff´ärer tillsammans så slutade det hela med att Stringen stormade ut ur chefens kontor gormandes om att han "är mer lurad än hela Afrika tillsammans!!"
Chefen i sin tur bedyrade sin oskuld och hävdade att det var han som var lurad.
Jävla zigenare.

"11:e juli kommer den." meddelar Acke.
"Ååååhh... Vet inte riktigt om jag är i landet då."
"Jasså? Vart är du då då?"
"Kanske är i Italien, Finland eller Tyskland." funderar jag. "Har som inte bestämt mig ännu."
"Mmm.. Jag ser ett samband." säger han och småfnissar.
"Aha? Vadå?"
"Antingen umgås du med svettiga män, svettiga män i bastu eller svettiga män i läder."
"Amen fifan!" reagerar jag och hör han garva i luren. "...du får fan dumpa din söta flickvän och komma ut ur garderoben nån jävla gång!"

Detta är trots allt killen som till sin flickväns fasa skrev:
"Allt det där låter som någonting man vill uppleva" i kommentarerna efter att jag beskrivit lite av det som pågick inne på Berghain. Technohaket med all man-love som han blev så fascinerad av.

"Nä nu måste jag jobba." börjar han avsluta för att slippa ta diskussionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0