Dödsfall i familjen

Morsan ringer mig vid 21-tiden som är väldigt sent för att vara hon. Hon låter helt förstörd och snyftar när hon säger:
"Sorgliga nyheter.."

"Oh god." tänkte jag och var för trött för att höra det egentligen. Var fortfarande sliten och toktrött efter senaste Monday Bar-kryssningen som gick av stapeln tre dagar tidigare.


"Marsvinet Kalle är död."
...what?

"Jag undrade varför han inte rörde på sig och-" här stängde jag av och fortsatte surfa. Dock insåg jag att det inte skulle verka så bra att vara helt urkopplad.

"Näää..." sa jag med känsla i rösten och låtsades vara... tagen.

"Har försökt nå din syrra men hon svarar inte. Vet du vart hon är?" snyftar hon vidare.

Samtalet fortsätter några minuter medans hon är för förkrossad för att förstå att jag egentligen inte bryr mig det minsta.


"Aaaa hejdå." säger jag till slut och fortsätter surfa.

Tio minuter senare ringer syrran. Hon snyftar ännu mer och håller sig för att inte storböla:
"Har du hööört?" *snörvel*

"Aaaaa..." sa jag och satte mig i rätt läge omedelbart. Vill inte riskera göra syrran upprörd då hon betyder mer än någon annan.


Skriver samtidigt till Soony på MSN:
"nu ringde syrran o grät. "har du hört?!?! *snyft*""

Soony:

"HAHAHAHA marsvinet?!?!?! Nej men du skämtar!=!!!! HAHAHAHAHA Marsvin är ju fan sjuka i huvudet och ÄCKLIGA!"


Samtidigt får hör jag syrrans nästa reaktion:

"HAHAHAHAHAAA!!!" - tänk dig ett väldigt rått och elakt skratt?

"YOU FUCKER!" är min reaktion på att ha blivit lurad och skrattar åt det. Hon fortsätter prata:  

"Hon ringde mig o ba, Kalle är död! Jag ba, Vilken jävla Kalle? Sen säger hon att det är marsvinet. Men ååååååååh."


Vilka jävla retarderade människor man omger sig med,  


Love you all.


Kommentarer
Postat av: Schwester

Hahahaa!!!
Du är så kall och okänslig... är vi släkt??
;-)

2008-06-05 @ 21:51:29
Postat av: ColinZeal

Schwester, 12 poäng!
;)

2008-06-05 @ 22:10:42
URL: http://www.colinzeal.se
Postat av: Anonym

hyva joloa

2008-06-05 @ 23:30:55
Postat av: linda

Din mama kan få ett marsvin av mig! :)

2008-06-10 @ 23:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0