Systemet

Systemet 16:08:

"Har du leg?"
"Avisst" svarar jag och hivar över den. Systemsnubben tar en titt på den och säger:
"Oj, ehehehe.. Ok. Sorry."
"Det är lugnt."
"Du får ta det som en komplimang!" säger kunden innan mig som håller på lastar i sina flaskor.

Thanks comic.

"Mmm." svarar jag som att jag aldrig hört det tidigare. Istället frågar jag kassören:
"Vad är den högsta åldern du haffat?"
"Aaa.. Det är där nånstans..."


Kvittot från systemet 16:09:

6st Xider wasabi/lemon
4st Beck´s
2st Relax Riesling

Ser jag yngre ut än vad jag är eller är det mitt inköp av eldvatten som gör att folk tvekar?

(Alla utom Acke får svara.)


Kommentarer
Postat av: Jonte

6st Xider wasabi/lemon
4st Beck´s
2st Relax Riesling

Ser ju mer ut som någon 18årig Pershagenbo skulle köpa :)

2008-01-25 @ 17:12:52
Postat av: panthern

Ser nästan ut som om det skulle kunna varit min inköpslista....

2008-01-29 @ 09:58:45
URL: http://ihpep.blogg.se
Postat av: linda

ameh. lite frekventare uppdatering tack. hallååååå, jag har inget liv så du måste ge mig en massa intressant skvaller och dråpliga grejer att gotta mig åt ;) :*

2008-01-31 @ 21:31:52
Postat av: ColinZeal

...och alla barnen i afrika vill ha mat varje dag...

Likheten mellan linda o alla afrikanjoner är?
...att ni inte förtjänar bättre.
Skoja, afrikaner ska ha mat!
;)

2008-02-01 @ 07:34:50
URL: http://www.colinzeal.se
Postat av: Blod

Bara för att va tjötig så säger jag
Ta det som en kommentar:D

2008-02-01 @ 23:35:16
URL: http://banderolaola.blogspot.com/
Postat av: ColinZeal

Hahah!! ok, gör väl det då. Finns en uppföljare förresten:
(Se Länk)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0