Vieux Colereux

Tedechi says (21:19):

Hehehehe, mycket jag missat på bloggen

ColinZeal says (21:20):

asså? o fan.

Tedechi says (21:20):

"Fan Niko, du har levt halva ditt liv" - tyckte jag var roligast av någon anledning

ColinZeal says (21:21):

skadeglädje antar jag. men den 70-årige snubben i Senegal ger mig hopp


Vem?

En 70-årig snubbe skadade fem stycken med sitt skjutvapen på en konsert i Senegal. Detta när en rapgrupp i helgen sjöng en låt som hette "Vieux Colereux" (=gammal arg man).
Han trodde dom syftade på honom och kramade om avtryckaren.

Läs hela nyheten:
http://www.abc.net.au/news/stories/2008/12/15/2446101.htm

Min kommentar:
Livet tar inte slut vid 40.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0