Cp-Sex 2: The Return of the Maybe-Mongo.

Hörde jag att folk ville ha uppdatering på det där med Mimmis knull med den potentiellt cp-skadade killen?
Asså inte?
Well, den kommer här trots alla tysta protester:

Under en tvåtimmarsperiod under helgen fick jag över MSN dessa mess från ovan nämnda spätta:

Mimmi:
de ev cpt hälsade inte idag heller, trots att han har varit inne i rummet jag sitter flera gånger


För att klargöra, hon jobbar på samma jobb som han. Och en till. Dom är alltså tre på deras avdelning.
Klar nackdel att knulla med 33% av sina arbetskamrater på en och samma gång tycker jag.


Mimmi:
lululu, nu var han inne här igen

Mimmi:
det är helt sjukt vad han jobbar hårt för att inte se mig öht

Mimmi:
nu var det lunch, då pratade han med mig
"är det din julmust mimmi? Jag tycker julmust är äckligt"

ColinZeal:
säg att du också tycker påskmust är godare.

Mimmi:
men det var ju ett steg framåt att han tilltalade mig iaf


Några dagar senare fick SMS från henne:

Nu tilltalade cpt mig
frivilligt, då råkade jag
kalla honom "jävla mes"
:-) jag är ett socialt geni!

ColinZeal:
För fan! Du skulle kallat
honom för cp!

Mimmi:
"Ja! det hade ju varit
perfekt!"

Fortsättning följer antar jag.. och ni sitter som på nålar.. fortsätter jag anta.

Kommentarer
Postat av: M

Ja, jag sitter iaf som på nålar här!!

2008-12-04 @ 18:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0