Åldersskillnad

Läser en artikel om Rikard Wolff och hans något yngre pojkvän.

"Folk är bara avundsjuka"

Han är nyss fyllda 50. Maken 29 år yngre.

http://www.expressen.se/noje/fredag/1.1254668/folk-ar-bara-avundsjuka


Kommenterar artikeln till den pryda sommarjobbaren Mat-Tina:

"Robotnik är bara avis på att hans kille inte är 29 år yngre." för att sen vända mig till skvalleroffret med frågan:
"Vad skulle han bli då? 6-7?"
"Perfekt!" säger Robotarbetaren entuasiastiskt och går iväg med sina papper.

"Usch." hör jag hennes något hesa whiskeyröst.

"Den åldern är perfekt då den anala oskulden fortfarande är kvar." meddelar jag henne.

"Usch! Det får man inte skämta om." svarar hon nu helt chockad.

"Jo-o, det får man visst!" ropar Robotnik samtidigt som han älgar in på kontoret. "...men inte efteråt." avslutar han och fnissar.
"Nämen, USCH!" upprepar hon och tackar gud att hon har en vecka kvar.


She´s gonna miss us.

//Niko

PS Hade några olika namn att välja mellan.
"Ms Brännvin", "Grogghagga" (tack för den kompispassningen) och just, "Mat-Tina".
Jag valde den sistnämnda för att jag egentligen är jättesnäll.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Om man har en väldigt ung partner får man i gengäld se till att ha fler, det är sen gammalt. Två 7-åringar och en 11-åring är till exempel perfekt för en 25-åring.

2008-08-06 @ 14:32:50
URL: http://mimmilinnea.blogg.se/
Postat av: HeartQuake

Haha. Du är verklgien för jävla sjukt rolig..



Och du, varför inte be Freudienne göra sig av med pojkvännen och flytta från Tyskland?



Eller bara ignorera honom så du kan sätta på henne under en brygga? ;)

2008-08-08 @ 11:13:41
URL: http://blogg.passagen.se/heartquake
Postat av: ColinZeal

HeartQuake:

Kul att se att du fortsätter läsa min blogg, efter alla dessa långa år. :)

Ang Freudienne;

Att sätta på henne under en brygga skulle betyda att vi hamnat i floden Rhen, och den är skitigare än den smutsigaste prostituerade som knatar runt i Tyskland. Vill som inte få något värre som man kan få av en prostituerad..

Och om jag skulle be henne göra sig av med sin kille, så skulle jag själv flytta till Berlin med henne. Punkt. Som Lykke Li säger, Sweden sucks.

Du är väl den enda fördelen med Sverige.

Aawww..

:P



Mimmi:

You weird.

2008-08-08 @ 21:00:02
URL: http://www.colinzeal.se
Postat av: HeartQuake

Såklart. Tror du att jag tar bort det roligaste bokmärket jag har i min dator....? Daaah!



Du, folk har sagt till mig att jag ska bli livscoach aleternativt relationskonsult (visst låter det jävligt flott i alla fall??) och då måste jag ju öva lite på dig och ditt liv vettu.. Du har kanske sån tur att du får flytta in hos Freudienne ändå, oavsett om han är kvar eller inte? Han måste ju jobba någon gång? ;)



Njaa, om jag är en fördel för Sverige så ska jag nog flytta till ett land där jag uppskattas... :)



2008-08-08 @ 23:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0