Anal...fabet

"FAN VAD TRÅKIG DU ÄR!" skanderar den äckliga gnagarchefen till mig tidigt måndag morgon.
"Vadå?"

Som svar får jag bara hans frustande. Blir tvungen att förklara för honom:
"Du var tvungen att byta lösenord i fredags men du var inte här så jag bytte åt dig, nu har du den där i två månader tills det är dags att byta igen."
"IDIOT!" skriker han rakt ut och försöker logga in igen men misslyckas för femte gången på raken.
"HELVETE!"

Då sliter jag åt hans tangentbord och stavar lösenordet åt han och loggar in på första försöket:

"DIFSMGuld2007!"

Hur svårt är det att stava till det?

Gnagarpack.

Kommentarer
Postat av: Jonte

hahaha

2007-09-17 @ 17:06:43
Postat av: Panthern

killar och deras bollar.... suck!;)

2007-09-18 @ 09:14:59
URL: http://www.ihpep.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0