Dagens Youtubeklipp, "2Girls1Cup"

Finns ett riktigt äckligt klipp ute på nätet. Utan tvekan det äckligaste du har sett, någonsin. Stämmer iaf in på mig, och jag har sett det mesta. Men det här tog nog täten med hästlängder...

Själva grejen med det här klippet är att man SKA filma sig själv när dom ser den för första gången och posta det på Youtube.

Detta har folk gjort, och här har vi några reaktioner:

 





 


Finns många fler reaktioner på youtube.com om du vill se mer.

Såååå.. nyfiken?

1) Filma gärna dig själv via din webcam och kontakta mig så lägger jag upp den på youtube åt dig. Samtidigt får du automatiskt synas på min blogg också... ;-)
2) Så. Rigga upp din webcam, spela in.....
3) ....och Här har du länken till vad alla tittar på och äcklas av...

....Glöm inte kommentera också!
Jag drar och gömmer mig i italien för alla kommentarer under helgen. Ni hittar mig i Genoa/Milano om ni ska nita mig.
;-)

//ColinZeal

Kommentarer
Postat av: Madde

MY GOD VILKA VEKLINGAR.....Det är fett äckligt (kunde lätt se hela utan o vilja spy tyckte bara dom var fett skabbiga o äckliga) men videon med tjejen som spyr o äter sin spya på din "gamla" websida är fan mer spy framkallande än det, DÅÅÅ kunde jag inte se hela utan att vilja spy o definitivt inte med ljudet! Men Har ngt kul o visa min rumskompis nu iaf, HON LÄR SPY ska nog filma henne ist HAHAHAHA!
Ciao Ciao

2007-11-22 @ 02:52:18
Postat av: Acke

Filmade när jag såg klippet och till min förskräckelse fortsätter jag äta godis genom hela filmen medan flickan min håller på att dö, jävlar vad jag skrattade dock!

2007-11-25 @ 19:37:50
URL: http://ackelindholm.blogspot.com
Postat av: Jill

... Tack. Verkligen svin-tack. Helst hade Acke poppat popcorn och kollat på klippet igen. Han pratar om det alldeles för ofta och med alldeles för stor entusiasm... I'm so scared. >.

2007-11-27 @ 09:57:37
URL: http://insidelingo.blogg.se
Postat av: mikaela

vilken film är det? de du länkade till måste man vara medlem eller något :D

2008-04-07 @ 19:14:05
URL: http://ke1a.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0