Årets diss.. står jag för.

Japp, ödmjukt nog måste jag hävda att jag står för den.

Var i Berlin i början på september (inlägget kommer när jag skrivit klart sista 1%. Handlar om att läsa den en sista gång och bestämma hur slutet ska vara. Kämpat med den i två månader.)  och har lagt upp ett klipp från den fantastiska resan:

 

Det där är "Moonbootica" som spelar mstrkrfts mix på "D.A.N.C.E." som alla vet, är en låt av Justice. Underbara Justice. Låten blev även vald till årets fjärde bästa av musikmagasinet "Rolling Stone" i Amerikat.

Anyways!

På youtube kan man kommentera andras klipp och just det här klippet har fått en kommentar från Irlänningen "hixtreme":
"those djs aren't justice"

Duh. Svarade med:
"Damn straight you are! read more in "About This Video" about your discovery. ;)"

Läser man till höger om videoklippet under "About this Video" så står det:
"Moonbootica plays Justice - D.A.N.C.E. (mstrkrft remix) at Watergate (Berlin) in september of 2007."

Någon med det något kryptiska namnet "ixlikextoxdansex" skriver direkt efter mitt inlägg:
"lol pwnd the fag"

Min kommentar = årets diss.

Tacktal:
Jag vill tacka mig själv för att jag är grym på att dissa. Inlägget om Berlin times 2 kommer när Linda lärt sig hålla käften om uppdateringar för sällan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0