En sista teaser + en uppmaning + höstplaner

Du? Fem saker.

1)  http://www.airberlin.com 
2)  7:e september, Berlin, Watergate, Moonbootica. Igen. (Thank God)
3)  Boka flyg på länken ovan, till just Berlin. Tur o retur (~230euro, spela roll?) 
4)  Njut...
5)  ...för vem vill missa det här fenomenala röjet?

 

Inte du.


Höstplanering:
Helg 1 - Monday Bar Summer Cruise 2007 + efterfest på lördagen med italienarna i Stockholm.
Helg 2 - Moonbootica på Watergate i Berlin.
Helg 3 - Carl Cox i Stockholm (med självaste Laszlo och supertrevlige Kambiz som uppvärmning kvällen innan.. visserligen på en helt annan plats men ändå)

Det där är tre helger på raken för mig, och då har jag bara nått mitten av september.

Tycker redan om den här hösten.

Den kan bli bra.

//Niko

(PS Magnus, Thank God att det gick bra. Thank God.)

Kommentarer
Postat av: gnällkärringen

pfft... om det där var uppdateringen vi hade väntat på så var det som att jämföra [insert valfri förolämpning om finnar eller djurgårdare vs. briljanta svenskar eller fantastiska aikare]
tillbaks till ritbordet, gubbe lilla! :P

2007-08-12 @ 16:05:46
Postat av: linda

okej. du kom hem för nästan 2 veckor sen. vad är din ursäkt? vavava?

2007-08-14 @ 22:15:13
Postat av: ColinZeal

Hahaha!! "nästan 2 veckor" sen är exakt 1 vecka. Håller på filar och filar.. den är ju klar men den ska bli bättre. :D

2007-08-14 @ 22:52:41
URL: http://www.colinzeal.se
Postat av: Rövaren

Ärligt är ditt liv så där roligt som du får det att verka jämt? Det verkar alltid hända något eller något som säger något, det låter som att du har kul varje dag!

2007-08-17 @ 07:49:15
Postat av: ColinZeal

Rövaren:
1) Skulle nog inte säga att mitt liv är så roligt jämt. :P Ibland har den en tendens att vara väldigt tråkig. T ex igår:
Väcks av att UPS kommer med ett paket. Ska betala kontant så han bestämmer sig för att komma en timma senare så jag hinner hämta ut pengar. Får paketet och drar ut på min runda och äter o duschar efter det. Sen sitter jag och skriver på mitt nästa inlägg, om Berlin, blir klar med den och skickar den till min korrekturläsarbitch. Ser sedan IFK-DIF på tv o dricker 3-4 öl och får besök av polaren. Hände inget speciellt faktiskt.
Inget värt att skriva om.
2) Jag jobbar med jävligt roliga/brända människor, så det är roligt så gott som varje dag. Man skrattar med eller åt dom. Mycket att skriva om där, om man hade tid.
3) Allt jag skriver om som ska ha hänt, har hänt. Inget ljug där. Sen om du kollar hur ofta jag skriver, så är det faktiskt inte så ofta.
Du skulle trots allt nog inte vilja byta liv med mig, trust me.

2007-08-17 @ 11:47:14
URL: http://www.colinzeal.se
Postat av: Laszlo

Hah, jag stötte faktiskt på en av italienarna nere på Global Gathering för några veckor sedan. Världen är allt jävligt liten.

2007-08-18 @ 01:13:49
URL: http://blog.laszlo.se
Postat av: ColinZeal

Jo, han sa det. Helt sjukt. :D

2007-08-18 @ 01:14:40
URL: http://www.colinzeal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0